Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
12/12/2019

Najmodernija i najkvalitetnija oprema, novi izgled i nova organizacija posla u brodskoj bolnici pacijentima pružaju zdravstvenu zaštitu na nivou EU standarda

Nakon poliklinike koja je koštala 30 milijuna kuna, ovo je drugi veliki realizirani projekt posljednjih godina koji je u 100% iznosu financiran od strane Europske unije.

SLAVONSKI BROD- Uspješno provedeni projekt došao je do svoga kraja. „Kraći put do zdravlja“ naziv je projekta Opće bolnice dr. Josip Benčević u Slavonskom Brodu čija je vrijednost  gotovo 40 milijuna kuna i koji je trajao tri godine, od pripreme dokumentacije do konačne realizacije.

Sam projekta koji je financiran od strane Europske unije putem...

SLAVONSKI BROD- Uspješno provedeni projekt došao je do svoga kraja. „Kraći put do zdravlja“ naziv je projekta Opće bolnice dr. Josip Benčević u Slavonskom Brodu čija je vrijednost  gotovo 40 milijuna kuna i koji je trajao tri godine, od pripreme dokumentacije do konačne realizacije.

Sam projekta koji je financiran od strane Europske unije putem Europskog fonda za regionalni razvoj završava s 31. prosincem ove godine.
- Vrijedna opreme u iznosu od 33 milijuna kuna donijela je „svježu krvnu sliku“ za kojom smo u bolnici čeznuli i koja nam omogućava pružanje zdravstvene zaštite na novu eu standarda. Ostatak sredstva upotrjebljen je za uređenje prostora pedijatrije, kliničkom laboratoriju te fotonaponsku elektranu na krovu zgrade pedijatrije. Projekt je bio strogo strukturiran i određen i ispunjavajući indikatore koji se odnose na povećanje dnevnih bolnica čime doprinosimo boljoj i kvalitetnijoj zdravstvenoj skrbi. – kazao je danas ravnatelj Opće bolnice dr. Josip Benčević, dr. Josip Samardžić.
Pacijenti danas kraće borave u bolnici, manja je potreba za hospitalizacijom, brže se vraćaju svojim redovitim aktivnostima, manja je potreba za anagleticima, ubrzanim metodama omogućava se bolji i kvalitetniji život građanima. Niz je opreme, novi rendgenski uređaji, nova operacijska sala, 14 ultrazvuka, bova aparatura za vaskularnu kirurgiju, novi kreveti..
Niz kojeg je teško nabrojati, ali 33 milijuna opreme bez kojih se suvremena medicina danas ne može ni zamisliti.- Sa zanovljenom opremom vjerujemo da će se i liste čekanja smanjiti to je sigurno, ono što je bitno, da nije bilo nove opreme liste čekanja koje su neminovnost, bile bi još veće, sada možemo reagirati i kada se negdje pojavi zastoj. Sa starom opremom to nije bilo moguće.- kazao je ravnatelj, dr. Samrdžić.
Energetska učinkovitost i energana uvelike će doprinijeti uštedi energenata koja je do sada stvarala trošak od oko 7, 5 milijuna kuna. Promijenjen je izgled bolnice ali jednako tako promijenila se i organizacija posla za koju su zainteresirane kolege i iz susjednih država.

Nakon poliklinike koja je koštala 30 milijuna kuna, ovo je drugi veliki realizirani projekt posljednjih godina koji je u 100% iznosu financiran od strane Europske unije. Realizirana je svaka stavka proračuna pa i postignuta određena ušteda, sve stavke proračuna su ispoštivane i realizirane.-

Bio je ovo prvi EU projekt u brodskoj bolnici, 40 milijuna kuna i županija kao osnivač bolnice ponosna je i sretna. Sutra je županijska skupština i valja reći da se u proračunu planiraju sredstva za medicinski sektor, u planu financiranje potrebne dokumentacije za izgradnju novoga bloka, Centra za hitni prijem i interventnu medicinu, očekujemo građevinsku zgradu hematološko onkološke bolnice i mikrobiologiju koju će koristiti i Nastavni zavod i sama bolnica. Bolnica je postala jedno gradilište. Od energetske obnove do nove ograde. – kazao je Damir Mirković, zamjenik župana Brodsko posavske županije.

Izvor: ebrod.net

Foto: Arhiva

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
03/12/2019

Savjetovanja: Nacrt ključnih elemenata Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Energetska obnova višestambenih zgrada“

Savjetovanje je otvoreno do: 2.1.2020.

Cilj ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga (dalje u tekstu: Poziv) je pružanje potpore u pripremi i provedbi energetske obnove višestambenih zgrada s ciljem postizanja energetskih ušteda, odnosno podupiranje mjera energetske obnove koje će rezultirati smanjenjem potrošnje energije za grijanje/hlađenje (QH,nd) na godišnjoj razini (kWh/god) od najmanje 50% u...

Cilj ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga (dalje u tekstu: Poziv) je pružanje potpore u pripremi i provedbi energetske obnove višestambenih zgrada s ciljem postizanja energetskih ušteda, odnosno podupiranje mjera energetske obnove koje će rezultirati smanjenjem potrošnje energije za grijanje/hlađenje (QH,nd) na godišnjoj razini (kWh/god) od najmanje 50% u odnosu na godišnju potrošnju energije za grijanje/hlađenje prije provedbe navedenih mjera te korištenja obnovljivih izvora energije (dalje u tekstu: OIE) u višestambenih zgradama.
Savjetovanje je otvoreno do: 2.1.2020.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
03/12/2019 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Objavljena tri natječaja za podmjeru 4.1.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je jučer, 2. prosinca 2019. godine tri natječaja za provedbu podmjere 4.1. »Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva« iz Programa ruralnog razvoja RH 2014.-2020.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je jučer, 2. prosinca 2019. godine tri natječaja za provedbu podmjere 4.1. »Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva« iz Programa ruralnog razvoja RH 2014.-2020.

• Natječaj za provedbu tipa operacije 4.1.1. »Restrukturiranje, modernizacija i povećanje...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je jučer, 2. prosinca 2019. godine tri natječaja za provedbu podmjere 4.1. »Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva« iz Programa ruralnog razvoja RH 2014.-2020.

• Natječaj za provedbu tipa operacije 4.1.1. »Restrukturiranje, modernizacija i povećanje konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava« – tovno govedarstvo

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom Natječaju iznosi 100.000.000,00 HRK od čega:

– 60.000.000,00 HRK za ulaganja u tovno govedarstvo, za mikro, male i srednje korisnike (poljoprivredna gospodarstva ekonomske veličine od 8.000 do 250.000 EUR SO i zadruge ili proizvođačke organizacije sa 7 do 40 članova)

– 40.000.000,00 HRK za ulaganja u tovno govedarstvo, za velike korisnike (poljoprivredna gospodarstva ekonomske veličine preko 250.000 EUR SO i zadruge ili proizvođačke organizacije sa više od 40 članova)

Prihvatljivi korisnici su fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika te proizvođačke organizacije koje moraju biti priznate sukladno posebnim propisima kojim se uređuje rad proizvođačkih organizacija. Intenzitet potpore po projektu iznosi najviše 50 % od ukupnih prihvatljivih troškova projekta.

Najviša visina javne potpore po projektu iznosi do 200.000 EUR za mikro, male i srednje korisnike (poljoprivredna gospodarstva ekonomske veličine od 8.000 do 250.000 EUR SO i zadruge ili proizvođačke organizacije sa 7 do 40 članova), do 500.000 EUR za velike korisnike (poljoprivredna gospodarstva ekonomske veličine preko 250.000 EUR SO i zadruge ili proizvođačke organizacije sa više od 40 članova), a za korisnike početnike do 100.000 EUR.

Zahtjevi za potporu za navedeni natječaj mogu se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 2. siječnja 2020. godine od 12:00 sati do 28. veljače 2020. godine do 12:00 sati.

• Natječaj za provedbu tipa operacije 4.1.2. »Zbrinjavanje, rukovanje i korištenje stajskog gnojiva u cilju smanjenja štetnog utjecaja na okoliš«

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom Natječaju iznosi 50.000.000,00 HRK. Prihvatljivi korisnici su fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika te proizvođačke organizacije koje moraju biti priznate sukladno posebnim propisima kojima se uređuje rad proizvođačkih organizacija, a koje su podnijele zahtjev za potporu na Natječaj za provedbu tipa operacije 4.1.1 „Restrukturiranje, modernizacija i povećanje konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava“ – tovno govedarstvo. Intenzitet potpore po projektu iznosi najviše 50 % od ukupnih prihvatljivih troškova projekta.

Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi 5.000 EUR, a najviša 300.000 EUR, osim za korisnike početnike kod kojih najviša vrijednost potpore po projektu iznosi do 100.000 EUR.

Zahtjevi za potporu za navedeni natječaj mogu se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 2. siječnja 2020. godine od 12:00 sati do 28. veljače 2020. godine do 12:00 sati.

• Natječaj za provedbu tipa operacije 4.1.3. »Korištenje obnovljivih izvora energije«

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom Natječaju iznosi 100.000.000,00 HRK, a prihvatljivi korisnici su fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika. Intenzitet potpore po projektu iznosi najviše 50% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta, a može se uvećati za dodatnih 20% ukoliko ulaganje provodi mladi poljoprivrednik, odvija se u planinskom području, području sa značajnim prirodnim ograničenjima ili ostalim područjima s posebnim ograničenjima ili ako je ulaganje povezano s agro-okolišnim i klimatskim djelatnostima te ekološkom poljoprivredom.

Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi do 5.000 EUR, a najviša 1.000.000 EUR, a za korisnike početnike do 100.000 EUR.

Zahtjevi za potporu za navedeni natječaj mogu se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 2. siječnja 2020. godine od 12:00 sati do 31. ožujka 2020. godine do 12:00 sati.

Navedene natječaje možete pronaći ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
03/12/2019 Poduzetništvo

Predstavljena nova digitalna usluga koja će omogućiti jednostavnije i brže pokretanje poslovanja - START

Radi se o informacijskom sustavu koji omogućuje brzo i jednostavno pokretanje poslovanja elektroničkim putem za trgovačka društva i obrt. Usluga je dostupna preko sustava e-Građani, a osnovni preduvjet korištenja je posjedovanje vjerodajnice sigurnosne razine 4, što podrazumijeva elektroničku osobnu iskaznicu ili FINA-in certifikat.

Poduzetnici u Hrvatskoj od jučer svoje poslovanje mogu pokrenuti u tek nekoliko dana, putem novog digitalnog servisa Vlade Republike Hrvatske - START. Radi se o informacijskom sustavu koji omogućuje brzo i jednostavno pokretanje poslovanja elektroničkim putem za trgovačka društva i obrt. Usluga je dostupna preko sustava e-Građani, a osnovni preduvjet korištenja je...

Poduzetnici u Hrvatskoj od jučer svoje poslovanje mogu pokrenuti u tek nekoliko dana, putem novog digitalnog servisa Vlade Republike Hrvatske - START. Radi se o informacijskom sustavu koji omogućuje brzo i jednostavno pokretanje poslovanja elektroničkim putem za trgovačka društva i obrt. Usluga je dostupna preko sustava e-Građani, a osnovni preduvjet korištenja je posjedovanje vjerodajnice sigurnosne razine 4, što podrazumijeva elektroničku osobnu iskaznicu ili FINA-in certifikat.

Novu digitalnu uslugu u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta jučer je predstavio ministar Darko Horvat, ističući kako je primarni cilj uspostave ovakvog sustava bio povezati postojeće poslovne registre, baze podataka i postupke u jednu cjelovitu uslugu, kako bi se budućim poduzetnicima i obrtnicima olakšao ulazak u svijet poslovanja te ih rasteretio nepotrebnih nameta i drastično im skratio potrebno vrijeme.

„Ovo je naš doprinos digitalizaciji gospodarstva i unapređenju okvira za poslovanje u Hrvatskoj, čime također pokazujemo i način kako stvari možemo puno brže pokrenuti prema naprijed. Međuresorna suradnja ovdje je odigrala ključnu ulogu jer smo desetak različitih institucija povezali u jedan funkcionalan sustav koji će budućim poduzetnicima uvelike olakšati i pojednostaviti početak  poslovanja“, objasnio je ministar Horvat te dodao kako su uz resorna ministarstva u realizaciji ovog projekta sudjelovale i brojne druge institucije poput trgovačkih sudova, Porezne uprave, Državnog zavoda za statistiku, HZMO-a, HZZ-a, HZZO-a, Hrvatske udruge banaka, Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva i drugih. „Proces koji je do sada trajao i do mjesec dana svodimo na tek nekoliko dana. Sedam različitih koraka koje je bilo potrebno poduzeti sada svodimo na jedan. Na taj način ujedno budućim poduzetnicima, koje i na ovaj način želimo potaknuti na ulaz u poduzetništvo, dodatno rasterećujemo različitih nameta, naknada, administrativnih troškova i vremena potrebnog kako bi se obišli svi šalteri. No, ovo nije kraj priče jer ovu uslugu u narednom periodu planiramo dodatno unaprijediti te na kraju omogućiti i zatvaranje tvrtke, odnosno startu dodati stop“, zaključio je Horvat.

Javni sektor mora nastaviti činiti sve kako bi bio što kvalitetniji servis građanima i poduzetnicima

O važnosti kvalitetne međuresorne suradnje za izradu ovakvog digitalnog sustava govorio je i državni tajnik Ministarstva pravosuđa Juro Martinović. „Ovo je još jedan pokazatelj kontinuiranih napora i nastojanja ove Vlade u pronalasku različitih rješenja koja će našima građanima olakšati život. Javni sektor, dakle svi Vladini resori, mora činiti sve da bude kvalitetan servis građanima i poduzetnicima. Ministarstvo pravosuđa dala je svoj doprinos ovom projektu kroz izmjene Zakona o trgovačkim društvima i Zakona o državnom registru, što je omogućilo da ovaj projekt ide dalje i da poduzetnici koji imaju dobre poslovne ideje mogu iste i realizirati bez da im administracija u tome bude zapreka“, naglasio je Martinović i dodao kako je u današnjim tržišnim okolnostima brzina presudan faktor, te da će ova usluga sigurno doprinijeti daljnjem rastu konkurentnosti našega gospodarstva.

Brojne prednosti START-a predstavili su djelatnici FINA-e, koja je i realizirala sam projekt. "Manji su troškovi, kraće je trajanje, manje je dokumenata, a više informacija, te je dostupno u svakom trenutku. To je ogledan primjer usluge kakvu želimo omogućavati našim poduzetnicima, koji nam se uvijek mogu obratiti s pitanjima ukoliko im neke stvari neće biti jasne“, objasnio je predsjednik FINA-e Dražen Čović, dok je više detalja u kratkoj prezentaciji predstavila direktorica sektora servisa za državu Iva Sabljak.

U sljedećem koraku stvaranje mogućnosti za pokretanje poslovanja inozemnih osnivača i upis promjena

Na važnost koju će ova usluga imati za sve buduće poduzetnike i obrtnike osvrnuo se i predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec. „Drago mi je što ćemo uspostavom jedne ovakve usluge gubiti puno manje vremena na administraciju i prikupljanje brojne papirologije, na čemu čestitam svima koji su sudjelovali u izradi same aplikacije. Iznimno je važno da svi oni koji žele ući u biznis za to dobe priliku u što kraćem roku i na što jednostavniji način. Poduzetnici i obrtnici moraju se baviti svojim poslom i ne bi se trebali zamarati onime što se događa u obradi njihovog zahtjeva“, rekao je Ranogajec.

Poznato je kako se u drugoj fazi uspostave očekuje elektroničko pokretanje poslovanja za inozemne osnivače, nakon čega se planira uvesti i mogućnost upisa promjena. "Kada se za to steknu preduvjeti, sustav START će se povezivati s drugim sustavima koji mogu unaprijediti čitav proces pokretanja poslovanja. Krajnji cilj nam je ovu aplikaciju učiniti prepoznatljivim virtualnim mjestom na koje poduzetnici iz Hrvatske, ali i cijelog svijeta, dolaze kako bi se informirali o željenoj djelatnosti ili obliku poslovanja, na kojem pokreće svoje poslovanje, ali se na isto vraća svaki puta kada ima potrebu neku promjenu u svome poslovanju pravno regulirati ili se uključiti u procese poboljšanja poduzetničke klime svojim prijedlozima", zaključio je predstavljanje nove digitalne usluge ministar Horvat.


"START-Jedan korak do poslovanja"
Kratki vodič kroz aplikaciju START

Više informacija o sustavu potražite na https://start.gov.hr

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
21/11/2019

Javni poziv: 18 milijuna kuna za fotonaponske elektrane u turizmu

Predmet poziva je dodjela sredstava za postavljanje jedne nove fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije za vlastite potrebe, u samostalnom ili mrežnom radu, a rezervirana su sredstva u iznosu do 18.000.000,00 kn koja će se dodijeljivati do utroška ili do kraja 2019. godine, što prije nastupi.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je 19. studenog 2019. javni poziv za sufinanciranje korištenja obnovljivih izvora energije (fotonaponskih sustava) u turizmu fizičkim osobama građanima – registriranim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima.

Predmet poziva je dodjela sredstava za postavljanje jedne nove...

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je 19. studenog 2019. javni poziv za sufinanciranje korištenja obnovljivih izvora energije (fotonaponskih sustava) u turizmu fizičkim osobama građanima – registriranim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima.

Predmet poziva je dodjela sredstava za postavljanje jedne nove fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije za vlastite potrebe, u samostalnom ili mrežnom radu, a rezervirana su sredstva u iznosu do 18.000.000,00 kn koja će se dodijeljivati do utroška ili do kraja 2019. godine, što prije nastupi. Opravdani troškovi po ovom pozivu su troškovi nabave i ugradnje FNE i troškovi stručnog nadzora nastali nakon 20. studenog 2019. godine.

Sredstva se dodijeljuju prema sljedećem modelu:

Iznajmljivačima u iznosu do 70.000,00 kn po zahtjevu

a) provođenje stručnog nadzora – 40 /60 / 80 %, ali ne više od 1.000,00 kn / 1.500,00 kn / 2.000,00 kn ovisno o području provođenja projekta

b) nabava i ugradnja FNE – 40 % /60 %/ 80 %, ali ne više od 34.000,00 / 51.000,00 kn / 68.000,00 kn ovisno o području provođenja projekta

OPG-ovima u iznosu do 200.000,00 kn po zahtjevu

a) provođenje stručnog nadzora – 40 /60 / 80 %, ali ne više od 2.000,00 kn / 3.000,00 kn / 4.000,00 kn ovisno o području provođenja projekta

b) nabava i ugradnja FNE – 40 % /60 %/ 80 %, ali ne više od 98.000,00 / 147.000,00 kn / 196.000,00 kn ovisno o području provođenja projekta

Poziv je objavljan na stranicama FZOEU

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200