Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
07/08/2018

LIDER INVEST – izbor najboljih velikih, srednjih i malih proizvodnih investicija u Hrvatskoj

Natječaj za prijavu projekata traje od 15. ožujka do 15. rujna 2018.

PROJEKT LIDER INVEST 2018.

Poslovni tjednik Lider pokrenuo je 2016. poseban projekt LIDER INVEST, nagradu za najbolje proizvodne investicije, kako bi promicao ulaganja koja otvaraju nova radna mjesta, povećavaju izvoz i stvaraju dodatnu vrijednost.

Misija projekta je jačanje povjerenja u institucionalne i pravne okvire potrebne za stvaranje pozitivnog...

PROJEKT LIDER INVEST 2018.

Poslovni tjednik Lider pokrenuo je 2016. poseban projekt LIDER INVEST, nagradu za najbolje proizvodne investicije, kako bi promicao ulaganja koja otvaraju nova radna mjesta, povećavaju izvoz i stvaraju dodatnu vrijednost.

Misija projekta je jačanje povjerenja u institucionalne i pravne okvire potrebne za stvaranje pozitivnog ozračja koje će privući buduće ulagače/investitore te predstavljanje, praćenje i nagrađivanje proizvodnih investicija. Lider invest za cilj ima prepoznavati i promicati investicije koje otvaraju nova radna mjesta, povećavaju izvoz i stvaraju dodanu vrijednost.

O Projektu LIDER INVEST – izbor najboljih velikih, srednjih i malih proizvodnih investicija u Hrvatskoj – predstavljen je hrvatskoj javnosti 12. travnja 2016. u Zagrebu. Nominacije investicija trajale su do 15. srpnja 2016., a tijekom tog perioda održali su se investicijski forumi: 25. travnja u Varaždinu, 3. svibnja Splitu, 10. svibnja u Osijeku, 18. svibnja u Rijeci i 6. lipnja u Zagrebu u prostorijama HGK - Županijskih komora. Završna manifestacija te dodjela nagrada održana je 16. studenoga 2016.

U 2017. godini s predstavljanjem projekta te mini investicijskim forumima počelo se 4. travnja u Bjelovaru, zatim 9. svibnja Slavonski Brod, 25. svibnja Pula i 30. svibnja Zadar. Završna dodjela nagrada održala se 27. listopada u Zagrebu. Investicijska turneja po Hrvatskoj pokazala se izuzetno korisnom, budući da su se sudionici vratili bogatiji za niz saznanja o poduzetništvu i investicijama koje se zbivaju u cijeloj Hrvatskoj, ali se i pobliže upoznali s njihovim problemima. Projekt su pratili brojni mediji (tiskani, web portali, radio, televizija), a medijske objave koje se tiču LIDER INVEST-a dosegle su 956 tisuća kuna 2016. te 1,2 milijuna kuna u 2017.

Partner projekta je HRVATSKA GOSPODARSKA KOMORA , FINA, HAMAG BICRO i AIK, a kvalitetu prijavljenih investicijskih projekata ocjenjuje stručni žiri: Mladen Vedriš (predsjednik), Zdenko Lucić (AIK), Tomislav Radoš (HGK), Slavko Krajcar (FER), Vedrana Jelušić Kašić (EBRD), Zdenko Adrović (HUB), Mladen Fogec (Udruženje stranih ulagača u Hrvatskoj), Miodrag Šajatović (Lider).

U 2018. održana su 4 roadshowa:

- Bjelovar (22. ožujka), 
- Rijeka (19.travnja), 
- Šibenik (9. svibnja) 
- Vinkovci (5. srpnja) i 
- završnica u Zagrebu 24. listopada. 

Ovisno o lokaciji i gradu održavanja, roadshowove posjećuje 30-100 sudionika dok je na zadnjoj završnoj manifestaciji bilo oko 250 sudionika.

KATEGORIJE NAGRADA

 100% Lider Invest velika investicija(veća od 150.000.001 kune) 
 100% Lider Invest srednja investicija(između 10.000.001 kune i 150.000.000 kuna) 
 100% Lider Invest mala investicija(manja od 10.000.000 kuna) 
 Special Lider Invest – posebna nagrada stručnog odbora 

U okviru projekta dodijelit će se i priznanja za poseban doprinos:

 Export Lider Invest – investicija koja je najviše pridonijela izvozu 
 Employee Lider Invest – investicija koja je najviše pridonijela zapošljavanju 
 ECO Lider Invest – investicija koja je najviše pridonijela održivom razvoju i kvaliteti života građana te zaštiti prostora i okoliša 

Kriteriji odabira su udio izvoza, broj novootvorenih radnih mjesta i suvremenost tehnologije. Stručni odbor vrednovat će investicije i prema prihodu po zaposlenom, udjelu domaćeg materijala, procjeni stupnja dodane vrijednosti, stupnju finalizacije proizvoda te utjecaju na okolinu – održivosti.

Nominirati se mogu sve investicije koje su započele s proizvodnjom u periodu od 1. siječnja 2015. do 1. siječnja 2018. godine. Natječaj za prijavu projekata traje od 15. ožujka do 15. rujna 2018.

Dosadašnji dobitnici:

2017.: ‘100% Lider invest’ za najbolju veliku proizvodnu investiciju ACG Lukaps, 100% Lider Invest srednja investicija: WollsdorfComponents i Orada Adriatic, 100% Lider Invest mala investicija: Rimac Automobili, Export Lider invest: TTO Thermotechnik i Ducati komponenti, Employee Lider invest: WolldorfComponents, ECO Lider invest: SpinValisInternacional, Special Lider invest: Tabacco, a Belupo je dobitnik nagrade za kontinuirano investiranje.

2016: Jadran Galenski laboratorij (JGL), AD Plastik, Kostel Promet, Sobočan, Rimac Automobili, Tankerska NextGeneration (TNG), Press Glass, OMCO Croatia, Kralj Metala Kovnica i Kralj Metala Alati te INOXMONT-VS.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
03/08/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Nova potpora za povećanje proizvodnje mlijeka - poljoprivrednicima 195 milijuna kuna za kupnju i uzgoj rasplodnih junica – objavljen javni poziv

Vlada Republike Hrvatske donijela je Program potpore proizvođačima radi obnove narušenog proizvodnog potencijala u sektoru govedarstva kojim će se u tri godine poljoprivrednicima dodijeliti 195 milijuna kuna bespovratnih sredstava za kupnju i uzgoj rasplodnih junica.

Vlada Republike Hrvatske donijela je Program potpore proizvođačima radi obnove narušenog proizvodnog potencijala u sektoru govedarstva kojim će se u tri godine poljoprivrednicima dodijeliti 195 milijuna kuna bespovratnih sredstava za kupnju i uzgoj rasplodnih junica. 

„Želimo zaustaviti trend pada broja krava i proizvodnje mlijeka te obnoviti stočni fond u...

Vlada Republike Hrvatske donijela je Program potpore proizvođačima radi obnove narušenog proizvodnog potencijala u sektoru govedarstva kojim će se u tri godine poljoprivrednicima dodijeliti 195 milijuna kuna bespovratnih sredstava za kupnju i uzgoj rasplodnih junica. 

„Želimo zaustaviti trend pada broja krava i proizvodnje mlijeka te obnoviti stočni fond u Hrvatskoj“, izjavio je potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić te dodao

„Pomoći ćemo proizvođačima mlijeka da na svojim farmama nadoknade gubitak prihoda u uzgoju rasplodnog podmlatka za obnovu osnovnog stada.Kupovinom steonih junica i njihovim ulaskom u proizvodnju nadomjestit će se određeni broj krava koje su izlučene iz proizvodnje zbog posljedica uzrokovanih preventivnim cijepljenjem protiv Bolesti kvrgave kože. Potporom za gubitak prihoda u uzgoju rasplodnih junica kombiniranih i/ili mliječnih pasmina goveda i teškoća koje se odnose na obnavljanje životinjskog blaga, nastojimo motivirati naše stočare da zadrže ženski pomladak u uzgoju te ih stave u funkciju proizvodnje mlijeka.“ 

Program potpore proizvođačima radi obnove narušenog proizvodnog potencijala u sektoru govedarstva sastoji se od dvije mjere: 

Mjera 1) Potpora za kupovinu steonih junica kombiniranih i/ili mliječnih pasmina goveda

Korisnici sredstava potpore su poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika koji na svom poljoprivrednom gospodarstvu drže krave kombiniranih i/ili mliječnih pasmina goveda te ih koriste u proizvodnji mlijeka i koje su evidentirane u JRDŽ-u. Ukupno je za provedbu ove mjere predviđen iznos od 60.000.000,00 kuna, odnosno 20.000.000,00 kuna raspoloživih sredstava za svaku godinu tijekom trajanja Programa. Potpora će se dodjeljivati za sufinanciranje troška kupovine minimalno tri grla kategorije steonih junica. Iznos potpore ograničiti će se na maksimalnih 30.000,00 kuna po korisniku.

Mjera 2) Potpora za gubitak prihoda u uzgoju rasplodnih junica kombiniranih i/ili mliječnih pasmina goveda i teškoća koje se odnose na obnavljanje životinjskog blaga

Korisnici sredstava potpore su poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika koji na svom poljoprivrednom gospodarstvu drže krave kombiniranih i/ili mliječnih pasmina goveda te ih koriste u proizvodnji mlijeka i koje su evidentirane u JRDŽ-u. Ukupno je za provedbu ove mjere u trogodišnjem razdoblju predviđen iznos od 135.000.000,00 kuna, odnosno 45.000.000,00 kuna raspoloživih sredstava za svaku godinu tijekom trajanja Programa. Iznos potpore po rasplodnoj junici nije fiksan i ovisit će o ukupnom broju prihvatljivih rasplodnih junica u RH prijavljenih na ovu mjeru.

Potpore će osobito biti usmjerene na obiteljska poljoprivredna gospodarstva male i srednje veličine u rangu mikro i malih poduzeća koja većinom drže goveda simentalske i Holstein pasmine i koja predstavljaju najznačajniju skupinu proizvođača mlijeka u Republici Hrvatskoj. Nakon što se program završi u hrvatskim štalama bi trebalo biti 6.000 krava više nego što ih imamo danas, a potpora za gubitak prihoda u uzgoju rasplodnih junica, planira se za 35.000 steonih junica što bi u određenoj mjeri obnovilo narušeni proizvodni potencijal u proizvodnji mlijeka. Očekujemo da će na taj način biti zaustavljeni negativni trendovi koji su prisutni u sektoru mliječnog govedarstva u zadnjih 10 godina. 

Ministarstvo poljoprivrede bit će zaduženo za provedbu Programa i suradnju s nadležnim institucijama i službama za operativnu provedbu i kontrolu mjera iz predmetnog programa. Hrvatska poljoprivredna agencija raspisat će javni poziv i raditi administrativnu obradu zahtjeva, dok će Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju obavljati kontrole te isplatu  potpore. 

Detaljne uvjete za provedbu ovih mjera pogledajte u Javnom pozivu.

Odluka Vlade RH o donošenju Programa potpore proizvođačima - govedarstvo

Program potpore proizvođačima radi obnove narušenog proizvodnog potencijala u sektoru govedarstva 2018.-2020.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
03/08/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Jedinstvena polica osiguranja od naleta divljači u cestovnom prometu – po prvi put u Hrvatskoj

Između Ministarstva poljoprivrede i Hrvatskog lovačkog saveza danas je u Vladi RH sklopljen ugovor o izravnoj dodjeli financijskih sredstava namijenjenih financiranju police osiguranja zbog smanjenja utjecaja šteta u lovištima i podizanja razine sigurnosti.

Između Ministarstva poljoprivrede i Hrvatskog lovačkog saveza danas je u Vladi RH sklopljen  ugovor o izravnoj dodjeli financijskih sredstava namijenjenih  financiranju police osiguranja zbog smanjenja utjecaja šteta u lovištima i podizanja razine sigurnosti. 

Zbog porasta broja motornih vozila, njihovu brzinu i vrijednost te sve veću mrežu...

Između Ministarstva poljoprivrede i Hrvatskog lovačkog saveza danas je u Vladi RH sklopljen  ugovor o izravnoj dodjeli financijskih sredstava namijenjenih  financiranju police osiguranja zbog smanjenja utjecaja šteta u lovištima i podizanja razine sigurnosti. 

Zbog porasta broja motornih vozila, njihovu brzinu i vrijednost te sve veću mrežu prometnica, štete od naleta divljači u prometu u značajnom su porastu. U 2017. godini na području RH zabilježeno je 3.789 naleta vozila na divljač. Utjecajem ljudi na okoliš te intenzivnijim obrađivanjem poljoprivrednih površina, stanište za divljač se mijenja i smanjuje, pa se divljač prilagođava novonastalim uvjetima te hranu nalazi na poljoprivrednim poljima ali često i stradava u prometu.

Financijska šteta je velika i ovisi o ishodu pojedinačnih sudskih postupaka na razini RH, troškovima te iznosima kamata i sl., a nikada se na jednom mjestu nije mjerila ukupna šteta od naleta divljači. Dugotrajnost sudskih postupaka, neujednačena sudska praksa (zbog tri različita zakona koja uređuju problematiku šteta) te veliki broj naleta vozila na divljač, rezultiraju velikim troškovima koje lovačke udruge ne mogu podmiriti. Lovačka društva su dovedena pred postupak likvidacije i odustajanja od zakupa prava lova. To predstavlja problem za državnu upravu i lokalnu samoupravu koje bi morale izvršavanje mjera uzgoja i zaštite divljači u lovištima povjeriti trećim osobama, uz isplatu naknade, dok bi u međuvremenu snosile svu odgovornost za štetu. 

Iz tog razloga Ministarstvo poljoprivrede osmislilo je rješenje kroz jedinstvenu policu osiguranja za područje cijele Hrvatske kojoj će nositelj biti Hrvatski lovački savez. Financiranje takve police osiguranja od naleta na divljač omogućit će se  preraspodjelom  namjenskih sredstava od zakupnina i koncesija za lovišta, u iznosu od 12,5 milijuna kuna. 

Na taj način osigurat će se održivost koncesija i zakupa prava lova, odnosno financijska stabilnost lovoovlaštenika te će se smanjiti nepotrebno opterećenje pravosudnog sustava u Hrvatskoj, uzrokovano velikim brojem sudskih postupaka oko utvrđivanja štete. 

„Ovo je vatrogasna mjera, kojom ove godine rješavamo veliki problem koji muči naša lovačka društva, a najveće koristi imat će korisnici motornih vozila kojih u Hrvatskoj ima preko dva milijuna. Prijedlogom novog Zakona o lovstvu stvorili smo dobar pravni okvir kako bi sačuvali poljoprivrednu proizvodnju koja trpi štete od divljači, ali istovremeno omogućili nesmetano obavljanje lova. Jasno smo propisali obveze lovoovlaštenika i vlasnika poljoprivrednih zemljišta  - kroz rokove i procedure za smanjivanje šteta na usjevima, kao i povećan odstrel divljači i nadzor. Sufinancirat ćemo i nabavu repelenata i električnih pastira, kako bi smanjili sve veću štetu od divljači na poljoprivrednim usjevima“ – izjavio je potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić. 

Izvor: Ministarstvo poljoprivrede

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
02/08/2018

Ministarstvo objavilo javni poziv za Program 'Razvoj zadružnog poduzetništva' za 2018.

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 1.000.000,00 kuna.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavljuje Otvoreni javni poziv za Program "Razvoj zadružnog poduzetništva" za 2018. godinu.

Temeljem Programa "Razvoj zadružnog poduzetništva" dodjeljivat će se bespovratna sredstava gospodarskim subjektima koji su registrirani kao zadruge u svrhu poticanja razvoja zadružnog...

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavljuje Otvoreni javni poziv za Program "Razvoj zadružnog poduzetništva" za 2018. godinu.

Temeljem Programa "Razvoj zadružnog poduzetništva" dodjeljivat će se bespovratna sredstava gospodarskim subjektima koji su registrirani kao zadruge u svrhu poticanja razvoja zadružnog poduzetništva koje ostvaruje tržišnu uspješnost, povećava zaposlenost te potiče rast i razvoj gospodarstva.

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 1.000.000,00 kuna.

Prijava (Prijavni obrazac s propisanom dokumentacijom) se podnosi Ministarstvu neposredno ili putem pošte od 01.09.2018. godine na adresu:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA

Prijava na Otvoreni javni poziv za Program „Razvoj zadružnog poduzetništva“ za 2018. godinu

Ulica grada Vukovara 78

10000 ZAGREB

Vanjske poveznice i dokumenti

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
02/08/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Javni poziv za dodjelu sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2018. godinu

Sredstva Fonda osigurana su u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2018. godinu i projekcijama za 2019. i 2020. godinu. Raspoloživi iznos sredstava koji se dodjeljuje u postupku javnog poziva je 200.000.000,00 kuna (dvjestomilijunakunainulalipa).


I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je dodjela sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini (u nastavku teksta: Fond) u skladu s uvjetima utvrđenim u Uputama za korisnike Javnog poziva za dodjelu sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2018. godinu (u nastavku teksta:...


I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je dodjela sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini (u nastavku teksta: Fond) u skladu s uvjetima utvrđenim u Uputama za korisnike Javnog poziva za dodjelu sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2018. godinu (u nastavku teksta: upute za korisnike).
Sredstva Fonda su bespovratna i namjenska, a usmjeravaju se za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini korisnicima koji imaju sklopljen Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava iz fondova. 
Sredstva Fonda osigurana su u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2018. godinu i projekcijama za 2019. i 2020. godinu. Raspoloživi iznos sredstava koji se dodjeljuje u postupku javnog poziva je 200.000.000,00 kuna (dvjestomilijunakunainulalipa).

II. PRIHVATLJIVI KORISNICI 
Pravo podnošenja zahtjeva za dodjelu sredstava Fonda imaju: 
• jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave
• pravne osobe u većinskom vlasništvu ili suvlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (samo za svoje ime i za svoj račun)
• ustanove čiji su osnivači jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave
koje imaju sklopljen Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava iz fondova EU (u nastavku teksta: Ugovor o EU projektu) u okviru programa:
- „Konkurentnost i kohezija“, „Učinkoviti ljudski potencijali“, „Program ruralnog razvoja“ i Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske programsko razdoblje 2014.-2020.
- Europske teritorijalne suradnje u kojima sudjeluje Republika Hrvatska  (prekogranični, transnacionalni i međuregionalni programi) u programskom razdoblju 2014.-2020., a za programsko razdoblje 2007.-2013. prihvatljivi su isključivo projekti u sklopu Operativnog programa za prekograničnu suradnju s Bosnom i Hercegovinom, Operativnog programa za prekograničnu suradnju sa Srbijom i Operativnog programa za prekograničnu suradnju s Crnom Gorom
te udovoljavaju ostalim uvjetima prihvatljivosti navedenim u točki 3. Uputa za korisnike (u nastavku teksta: korisnici). 

III. PRIHVATLJIVA PODRUČJA SUFINANCIRANJA 
Prihvatljiva područja sufinanciranja sredstvima Fonda su sva prihvatljiva područja za financiranje navedena u okviru programskih dokumenata za korištenje sredstava europskih strukturnih investicijskih fondova u Republici Hrvatskoj u razdoblju 2014. - 2020. utvrđenih u Zakonu o uspostavi institucionalnog okvira za provedbu europskih strukturnih i investicijskih fondova u Republici Hrvatskoj u financijskom razdoblju 2014. - 2020. (Narodne novine, broj 92/14) te za razdoblje 2007. - 2013. prihvatljivi su isključivo projekti u sklopu Operativnog programa za prekograničnu suradnju s Bosnom i Hercegovinom, Operativnog programa za prekograničnu suradnju sa Srbijom i Operativnog programa za prekograničnu suradnju s Crnom Gorom koji su utvrđeni u Zakonu o uspostavi institucionalnog okvira za korištenje strukturnih instrumenata Europske unije u Republici Hrvatskoj (Narodne novine, broj 78/12, 143/13 i 157/13) .
Sredstva Fonda dodjeljuju se isključivo radi sufinanciranja prihvatljivih troškova koje je korisnik na temelju ugovora o EU projektu dužan osigurati iz vlastitih izvora (učešće korisnika) u provedbi EU projekta, vodeći pri tome računa o poštivanju načela izbjegavanja dvostrukog financiranja.
Kroz Fond se mogu sufinancirati svi prihvatljivi troškovi provedbe EU projekata utvrđeni ugovorom o EU projektu osim onih koji sadrže element državne potpore kako je ona definirana člankom 107. stavkom. 1. Ugovora o funkcioniranju Europske unije i koji podliježu pravilima o državnim potporama ili pravilima o potporama male vrijednosti (de minimis potpora). 
Pravo na sufinanciranje učešća korisnik ostvaruje samo za prihvatljive troškove vlastitog učešća u EU projektu ovjerene nakon 1. siječnja 2015. od relevantnog tijela u sustavu upravljanja i kontrole korištenja EU fondova u Republici Hrvatskoj nadležnog za kontrolu prihvatljivosti izdataka u okviru ugovora o EU projektu.

IV. IZNOS I KRITERIJI SUFINANCIRANJA 
Udio sredstava za sufinanciranje EU projekata određuje se prema indeksu razvijenosti jedinice lokalne odnosno područne (regionalne) samouprave prema mjestu ulaganja za koja se dodjeljuju sredstva u skladu s Odlukom o razvrstavanju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave prema stupnju razvijenosti (Narodne novine, broj 132/17), a prema kriterijima za utvrđivanje visine sufinanciranja.
Kada je korisnik jedinica lokalne samouprave, pravna osoba u većinskom vlasništvu ili suvlasništvu jedinica lokalne samouprave ili ustanova čiji su osnivači jedinice lokalne samouprave, udjel u sufinanciranju učešća korisnika iz sredstava Fonda, što uključuje i učešće prihvatljivih partnera, će biti:
• 90% za projekt s područja I. i II. skupine jedinica lokalne samouprave
• 80% za projekt s područja III. i IV. skupine jedinica lokalne samouprave
• 70% za projekt s područja V. i VI. skupine jedinica lokalne samouprave
• 60% za projekt s područja VII. i VIII. skupine jedinica lokalne samouprave, osim Grada Zagreba.
Ukoliko se projekt provodi na području dvije ili više jedinica lokalne samouprave, za potrebe utvrđivanja udjela sufinanciranja učešća korisnika iz sredstava Fonda, uzima se skupina kojoj pripada jedinica lokalne samouprave na kojoj se provodi financijski najveći udjel aktivnosti projekta. 
Kada je korisnik jedinica područne (regionalne) samouprave, pravna osoba u većinskom vlasništvu ili suvlasništvu jedinica područne (regionalne) samouprave ili ustanova čiji su osnivači jedinice područne (regionalne) samouprave udjel u sufinanciranju učešća Korisnika iz sredstava Fonda,  što uključuje i učešće prihvatljivih partnera će biti:
• 80% za  projekt s područja I. skupine jedinica područne (regionalne) samouprave
• 70% za projekt s područja II. skupine jedinica područne (regionalne) samouprave
• 60% za projekt s područja III. skupine jedinica područne (regionalne) samouprave
• 50% za projekt s područja IV. skupine jedinica područne (regionalne) samouprave i Grad Zagreb.
Ukoliko se projekt provodi na području dvije ili više jedinica područne (regionalne) samouprave, za potrebe utvrđivanja udjela sufinanciranja učešća korisnika iz sredstava Fonda, uzima se skupina kojoj pripada jedinica područne (regionalne) samouprave na kojoj se provodi financijski najveći udjel aktivnosti projekta.
Maksimalni iznos sredstava koji se može u tri uzastopna poziva o dodjeli sredstava Fonda isplatiti korisnicima na području pojedine jedinice područne (regionalne) samouprave  je:
• 40.000.000,00 kuna za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika manjim od 100.000  
• 50.000.000,00 kuna za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika od 100.000 do 200.000 
• 60.000.000,00 kuna za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika većim od 200.000 do 300.000 
• 70.000.000,00 kuna za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika većim od 300.000 
• 85.000.000,00 kuna za Grad Zagreb.
Maksimalni iznos za pojedinu županiju može se uvećati za 25%, za županije koje su iskoristile sredstva Fonda više od 90% maksimalnog iznosa, pod uvjetom da postoji dovoljno raspoloživih sredstava u Fondu. 
Neovisno o korisniku i području provedbe projekta: 
• minimalna vrijednost zahtjeva za dodjelu sredstava Fonda po pojedinačnom projektu ne smije biti manja od 50.000,00 kuna
• maksimalna vrijednost zahtjeva za dodjelu sredstava Fonda po pojedinačnom projektu može iznositi 10.000.000,00 kuna.

V. ZAHTJEV ZA DODJELU SREDSTAVA FONDA I UPUTE ZA KORISNIKE
Zahtjev za dodjelu sredstava Fonda (u nastavku teksta: zahtjev) se podnosi na propisanom obrascu (Obrazac 1_Zahtjev za dodjelu sredstva Fonda) koji se nalazi na web-stranici Ministarstva u rubrici Javni pozivi i natječaji (https://razvoj.gov.hr/javni-pozivi-i-natjecaji/1900). 
Detaljne upute za podnošenje zahtjeva objavljene su u Uputama za korisnike i nalaze se na web-stranici Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u rubrici Javni pozivi i natječaji (https://razvoj.gov.hr/javni-pozivi-i-natjecaji/1900). 
Korisnik podnosi zahtjev zajedno s dokumentacijom navedenom u točki 7.2. Uputa za korisnike (Upute za korisnike).

VI. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA
Zahtjev se podnosi u originalnom primjerku i jednoj kopiji u elektroničkom obliku, u zatvorenoj omotnici koja na vanjskoj strani treba sadržavati naziv i adresu podnositelja zahtjeva, s naznakom: „Javni poziv za dodjelu sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2018. godinu“ - Ne otvarati!, na adresu: 
Ministarstvo regionalnoga razvoja
i fondova Europske unije
Miramarska cesta 22
10 000 Zagreb

VII. ROK ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA
Zahtjevi će se zaprimati od 16. kolovoza 2018. do iskorištenja sredstava planiranih za 2018. godinu, a najkasnije do 15. prosinca 2018. 
Ako se sva sredstva Fonda planirana za 2018. godinu iskoriste prije 15. prosinca 2018., svi zahtjevi koji budu zaprimljeni unutar roka od osam dana od dana objave obavijesti o zatvaranju Poziva na web-stranici Ministarstva www.razvoj.gov.hr. bit će registrirani i upućeni u daljnji postupak o čemu će podnositelji zahtjeva biti obaviješteni.
VIII. OBRADA ZAHTJEVA 
Postupak obrade zahtjeva utvrđen je u Uputama za korisnike (Upute za korisnike)
 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200