Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
29/08/2018 Poduzetništvo

Novi javni poziv za mikro, male i srednje poduzetnike - internacionalizacija poslovanja

Ukupna alokacija poziva jest 58 milijuna kuna, a minimalni iznos bespovratne potpore iznosi 100 tisuća kuna, dok je maksimalni iznos čak milijun kuna.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta je 24. kolovoza 2018. godine objavilo otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga “Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – Faza II”. Prihvatljivi su prijavitelji, kako i samo ime otvorenog poziva govori, mikro, mala i srednja poduzeća.

Cilj poziva jest jačanje međunarodne konkurentnosti MSP-ova...

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta je 24. kolovoza 2018. godine objavilo otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga “Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – Faza II”. Prihvatljivi su prijavitelji, kako i samo ime otvorenog poziva govori, mikro, mala i srednja poduzeća.

Cilj poziva jest jačanje međunarodne konkurentnosti MSP-ova olakšavanjem predstavljanja njihovih proizvoda/usluga međunarodnoj poslovnoj zajednici u inozemstvu i uvođenja proizvoda na novo, inozemno tržište te povećanja mogućnosti poslovne suradnje s inozemnim partnerima.

Svrha poziva jest povećati sposobnost hrvatskog gospodarstva za sudjelovanje na globalnim tržištima te pridonijeti povećanju udjela MSP-ova u ukupnom izvozu roba i usluga poboljšanjem uvjeta za njihov rad u međunarodnom okruženju.

Prihvatljive su aktivnosti nastup na međunarodnom sajmu ili b2b susretu izvan RH koji ima najmanje 10% stranih izlagača/sudionika u ukupnom broju izlagača/sudionika ili 5% inozemnih poslovnih posjetitelja; istraživanje inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište izvan RH; informiranje i vidljivost.

Ukupna alokacija poziva jest 58 milijuna kuna, a minimalni iznos bespovratne potpore iznosi 100 tisuća kuna, dok je maksimalni iznos čak milijun kuna. Datum početka zaprimanja prijava jest 30. listopada 2018. godine, a poziv će biti otvoren sve do 29. lipnja 2020. godine ili do iskorištenja predviđene alokacije.

Sve informacije o ovom pozivu, kao i pripadajuću dokumentaciju, možete pronaći u našoj bazi otvorenih poziva, na ovoj poveznici.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
23/08/2018

Voće i povrće za učenike osnovnih i srednjih škola

Objavljeni javni pozivi za iskaz interesa osnivača školskih ustanova i dobavljača za sudjelovanje u novoj Školskoj shemi

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 23. kolovoza 2018. godine:

 Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Školskoj shemi, koji ostaje otvoren od dana objavljivanja na mrežnim stranicama www.apprrr.hr  do 25. rujna 2018. godine
 Javni poziv za iskaz dobavljača za...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 23. kolovoza 2018. godine:

 Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Školskoj shemi, koji ostaje otvoren od dana objavljivanja na mrežnim stranicama www.apprrr.hr  do 25. rujna 2018. godine
 Javni poziv za iskaz dobavljača za sudjelovanje u Školskoj shemi koji ostaje otvoren tijekom cijele školske godine 2018/2019 od dana objavljivanja na mrežnim stranicama www.apprrr.hr
Školska shema u školskoj godini 2018/2019 provodi se na području čitave Republike Hrvatske od 1. kolovoza 2018. do 31. srpnja 2019. godine, sukladno Pravilniku o Školskoj shemi voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda (NN 69/2018). U okviru Školske sheme voće, povrće, mlijeko i mliječni proizvodi ponudit će se učenicima kao zaseban obrok neovisno od obroka u okviru školske prehrane, kontinuirano u nastavne dane tijekom školske godine. Voće i povrće ponudit će se učenicima u osnovnim i srednjim školama, a mlijeko i mliječni proizvodi učenicima od 1. do 4. razreda osnovnih škola.

Za razliku od prošle školske godine, kada su podnositelji zahtjeva bile škole, u ovogodišnjoj Školskoj shemi to su osnivači školskih ustanova.

Detaljnije pogledajte ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/08/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Podnošenje zahtjeva za Potporu za sudjelovanje poljoprivrednika u sustavima kvalitete (operacija 3.1.1.)

Potpora se odobrava na razdoblje do pet godina u maksimalnom iznosu do 15.000 eura, odnosno maksimalno do 3.000 eura godišnje u protuvrijednosti u kunama.

Podsjećamo zainteresirane podnositelje prijava da je od danas moguće podnošenje Zahtjeva za potporu za provedbu operacije 3.1.1. „Potpora za sudjelovanje poljoprivrednika u sustavima kvalitete“. Zahtjevi za potporu mogu se  podnositi u AGRONET-u od 20. kolovoza 2018. godine od 12:00 sati do 30. rujna 2020. godine do 12:00 sati ili do iskorištenja raspoloživih...

Podsjećamo zainteresirane podnositelje prijava da je od danas moguće podnošenje Zahtjeva za potporu za provedbu operacije 3.1.1. „Potpora za sudjelovanje poljoprivrednika u sustavima kvalitete“. Zahtjevi za potporu mogu se  podnositi u AGRONET-u od 20. kolovoza 2018. godine od 12:00 sati do 30. rujna 2020. godine do 12:00 sati ili do iskorištenja raspoloživih sredstava.

Prihvatljivi korisnici su aktivni poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika koji po prvi put ulaze ili najdulje 5 godina sudjeluju u sustavu kvalitete za zaštićene oznake izvornosti i zaštićene oznake zemljopisnog podrijetla, sustavu za zajamčeno tradicionalne specijalitete te sustavu neobveznih izraza kvalitete u skladu s EU i nacionalnom zakonodavstvu ili nacionalnom sustavu kvalitete ili  sustavu ekološke poljoprivredne proizvodnje uz ispunjavanje uvjeta da nisu korisnici Mjere 11 – Ekološki uzgoj iz Programa, osim kategorije ekoloških prerađivača i pčelara koji mogu biti korisnici Mjere 11 – Ekološki uzgoj iz Programa.

Prihvatljivi su sljedeći troškovi:

troškovi sudjelovanja u sustavu kvalitete
troškovi stručne kontrole i certifikacije ovlaštenog kontrolnog tijela.
Potpora se odobrava na razdoblje do pet godina u maksimalnom iznosu do 15.000 eura, odnosno maksimalno do 3.000 eura godišnje u protuvrijednosti u kunama.

Iznos godišnje potpore se određuje u skladu s iznosom prihvatljivih troškova iz Zahtjeva za isplatu, a intenzitet javne potpore iznosi 100 % od ukupnih prihvatljivih troškova, dok je ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore 35.000.000,00 kn.

Detaljnije možete pogledati ovdje.

Foto: Ilustracija

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/08/2018

Institucionalne podrške za razvoj civilnog društva

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva je 16. kolovoza 2018. godine raspisala 5 natječaja za dodjelu institucionalnih podrški i za financiranje projekata organizacija civilnog društva u Republici Hrvatskoj.

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva je 16. kolovoza 2018. godine raspisala 5 natječaja za dodjelu institucionalnih podrški i za financiranje projekata organizacija civilnog društva u Republici Hrvatskoj.

Natječaji za dodjelu institucionalnih podrški raspisani su u sljedećim kategorijama:

• Natječaj za dodjelu institucionalnih...

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva je 16. kolovoza 2018. godine raspisala 5 natječaja za dodjelu institucionalnih podrški i za financiranje projekata organizacija civilnog društva u Republici Hrvatskoj.

Natječaji za dodjelu institucionalnih podrški raspisani su u sljedećim kategorijama:

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge koje svojim djelovanjem doprinose demokratizaciji i razvoju civilnog društva. U ovoj kategoriji dodijelit će se do deset podrški u kategoriji do 300 tisuća kuna, do 10 podrški u kategoriji do 200 tisuća kuna te do 5 podrški u iznosu do 75 tisuća kuna. Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge osoba s invaliditetom koje djeluju na lokalnoj razini. Ove podrške dodjeljuju se u kategorijama do 150 tisuća kuna (maksimalno 10 podrški), do 100 tisuća kuna (maksimalno pet podrški) te do 75 tisuća kuna (maksimalno 5 podrški). Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge iz Domovinskoga rata u Republici Hrvatskoj koje djeluju na lokalnoj razini. Ove podrške dodjeljuju se u kategorijama do 150 tisuća kuna (maksimalno 10 podrški), do 100 tisuća kuna (maksimalno pet podrški) te do 75 tisuća kuna (maksimalno 5 podrški). Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge koje u prethodnim razdobljima nisu koristile institucionalnu podršku Nacionalne zaklade. Ove podrške dodjeljuju se u kategorijama do 150 tisuća kuna (maksimalno 10 podrški), do 100 tisuća kuna (maksimalno pet podrški) te do 75 tisuća kuna (maksimalno 5 podrški). Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

Nacionalna zaklada je također raspisala natječaj “Društveni kapital zajednice” namijenjen je udrugama koje djeluju na lokalnoj/regionalnoj razini kroz programe za razvoj zajednice, povećanje razine društvenog kapitala, razvoj aktivnog građanstva i osnaživanje lokalnih potencijala. Visine financijskih podrški koje će biti dodijeljene za do 20 projekata su od 25 do 40 tisuća kuna, a rok prijave je, kao i za ostale pozive, 17. rujna 2018. godine.

Više informacija možete pronaći na službenim stranicama Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva, na ovoj poveznici.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/08/2018

Objavljen Poziv na dostavu projektnih prijedloga Razvoj i širenje mreže izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavilo je otvoreni trajni Poziv ”Razvoj i širenje mreže izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata” koji se financira putem Europskog socijalnog fonda.

Ovim Pozivom ukupne vrijednosti 40.500.000,00 kn razvit će se i proširiti mreža izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata koja će se temeljiti na suradnji s udrugama iz Domovinskog rata, a kojima će se dodjeljivati potpore za pružanje usluga navedenim ciljnim skupinama Poziva. Usluge za ciljne skupine obuhvaćat će pružanje psihosocijalne...

Ovim Pozivom ukupne vrijednosti 40.500.000,00 kn razvit će se i proširiti mreža izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata koja će se temeljiti na suradnji s udrugama iz Domovinskog rata, a kojima će se dodjeljivati potpore za pružanje usluga navedenim ciljnim skupinama Poziva. Usluge za ciljne skupine obuhvaćat će pružanje psihosocijalne pomoći, zdravstvene skrbi i pomoći pri obavljanju svakodnevnih životnih aktivnosti, a njihova svrha je pridonijeti povećanju socijalne uključenosti i unaprjeđenju kvalitete življenja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata. Također, provedbom projekata udruge iz Domovinskog rata imat će mogućnost razvijanja postojećih znanja, stjecanja novih znanja i vještina te zapošljavanja novih stručnjaka, što će ojačati njihove kapacitete za pružanje usluga ciljnoj skupini te omogućiti kvalitetnu nadopunu postojećeg sustava skrbi za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata.

Više o Pozivu potražite ovdje.

Foto: Ilustracija

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200