Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
19/11/2019

Poziv za prijavu projekata udruga u području prevencije nasilja nad i među djecom i mladima u 2019. godini

Ukupno planirana vrijednost Poziva je 3.500.000,00 kuna.

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavljuje Poziv za prijavu projekata udruga u području prevencije nasilja nad i među djecom i mladima u 2019. godini kojim poziva udruge koje su programski usmjerene na rad s djecom i/ili mladima u Republici Hrvatskoj da se prijave za financijsku podršku projektima koji doprinose prevenciji nasilja nad i među djecom i...

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavljuje Poziv za prijavu projekata udruga u području prevencije nasilja nad i među djecom i mladima u 2019. godini kojim poziva udruge koje su programski usmjerene na rad s djecom i/ili mladima u Republici Hrvatskoj da se prijave za financijsku podršku projektima koji doprinose prevenciji nasilja nad i među djecom i mladima na području Republike Hrvatske.

Ukupno planirana vrijednost Poziva je 3.500.000,00 kuna. 

Prijava na Poziv ostvaruje se putem sustava www.financijskepodrske.hr

Rok za dostavu prijava je 16. prosinca 2019. godine.

Sve informacije o Pozivu i načinu prijave navedene su u Uputama za prijavitelje koje su sastavni dio natječajne dokumentacije.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
19/11/2019 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Hrvatska poljoprivreda nakon 2020. – uključite se u javne konzultacije

Raspored konzultacija s početkom u 10 sati: 19. studenog u Pazinu (Otvoreno učilište), 20. studenog u Dugopolju (Hotel Katarina), 21. studenog u Zagrebu (Hotel International) te 22. studenog u Osijeku (Hotel Osijek).

Ministarstvo poljoprivrede organizira javne konzultacije radi izrade nacrta Nacionalne strategije poljoprivrede i ruralnog razvoja. Javne konzultacije pod nazivom ,,Strateška vizija razvoja poljoprivrede Republike Hrvatske nakon 2020.“ održat će se na četiri lokacije u Hrvatskoj na kojima će se poljoprivrednicima i svim dionicima predstaviti prvi nacrt Strateške vizije...

Ministarstvo poljoprivrede organizira javne konzultacije radi izrade nacrta Nacionalne strategije poljoprivrede i ruralnog razvoja. Javne konzultacije pod nazivom ,,Strateška vizija razvoja poljoprivrede Republike Hrvatske nakon 2020.“ održat će se na četiri lokacije u Hrvatskoj na kojima će se poljoprivrednicima i svim dionicima predstaviti prvi nacrt Strateške vizije te o njemu raspraviti.
Raspored konzultacija s početkom u 10 sati: 19. studenog u Pazinu (Otvoreno učilište), 20. studenog u Dugopolju (Hotel Katarina), 21. studenog u Zagrebu (Hotel International) te 22. studenog u Osijeku (Hotel Osijek).
 
Naime, 2018. godine Ministarstvo poljoprivrede pokrenulo je proces izrade sveobuhvatne strategije poljoprivrede i ruralnog razvoja, prvenstveno s ciljem stvaranja podloge za preokretanje negativnih trendova u hrvatskoj poljoprivredi. U proces su od samog početka ugrađena dva osnovna postulata na kojima se bazira izrada Strategije, a to su provedba dubinske analize dostupnih podataka i procjena uspješnosti dosadašnje politike, koristeći najsuvremenije dijagnostičke metode te uključenost svih relevantnih predstavnika sektora i zainteresirane javnosti u apsolutno svaku od faza projekta.
 
Dubinska analiza, odnosno dijagnostičko izvješće je nastalo sveobuhvatnom analizom sektorskih podataka, kao i ključnih vanjskih čimbenika koji direktno ili indirektno utječu na poljoprivredu, ruralni prostor i akvakulturu. U izradi su sudjelovali i poljoprivrednici, ribari, sektorska udruženja, institucije, stručnjaci i predstavnici akademske zajednice. Ministarstvo je u proces izrade strateških dokumenata angažiralo vanjske i domaće stručnjake koji imaju iskustvo u provedbi poljoprivredne i ribarstvene politike EU, ali i one izvan EU. Na desetak radionica, organiziranih u Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku i Zagrebu, sudjelovao je veliki broj poljoprivrednika i ribara koji su iznijeli svoja mišljenja i stavove o budućnosti hrvatske poljoprivrede i ribarstva, a provedena je i web anketa. Ministarstvo poljoprivrede je na kućne adrese svih registriranih poljoprivrednika i ribara poslalo 174.460 pisama s osnovnim informacijama o projektu i poziv na aktivno uključivanje. Povratne informacije prikupljene na ovaj način ugrađene su u dokumente koje smo do sada izradili te će poslužiti za izradu konačne Strategije. Rezultati analize, odnosno dijagnostičko izvješće, predstavljeno je udrugama proizvođača i ostalim dionicima u Ministarstvu poljoprivrede, u srpnju 2019. godine.
 
S izradom analitičkih dokumenata završena je prva faza projekta. Ministarstvo poljoprivrede će u suradnji sa Svjetskom bankom do kraja godine izraditi Stratešku viziju za razvoj poljoprivrede i ruralnog prostora, a početkom sljedeće godine akcijske planove za provedbu ovih strateških dokumenata. Strategija poljoprivrede i ruralnog razvoja će u konačnici poslužiti i kao podloga za programiranje Nacionalnog strateškog plana za ZPP 2021.-2027. kojeg će Ministarstvo samostalno izraditi po završetku pregovora o sljedećem programskom razdoblju na razini EU.
Kako bi zainteresiranoj javnosti bile dostupne sve informacije i postupci vezani uz izradu Strategije razvoja poljoprivrede i ruralnog prostora, otvorili smo web stranicu: https://poljoprivreda2020.hr/ na kojoj su objavljene sve komponente tog projekta, plan provedbe, projektni tim, prezentacije i dokumenti.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
15/11/2019

Inovacijski vaučeri za MSP-ove

Najviši iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 75.000,00 kuna, a najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 10.000,00 kuna.


Poziv „Inovacijski vaučeri za MSP-ove“ koji je objavilo Ministarstvo, gospodarstva, poduzetništva i obrta još uvijek je aktualan. Na ovaj poziv mogu se prijaviti pravne ili fizičke osobe koje su mikro, malo ili srednje poduzeće. Predmet poziva je jačanje kapaciteta MSP-ova za istraživanje, razvoj i inovacije kroz suradnju s znanstveno-istraživačkim...


Poziv „Inovacijski vaučeri za MSP-ove“ koji je objavilo Ministarstvo, gospodarstva, poduzetništva i obrta još uvijek je aktualan. Na ovaj poziv mogu se prijaviti pravne ili fizičke osobe koje su mikro, malo ili srednje poduzeće. Predmet poziva je jačanje kapaciteta MSP-ova za istraživanje, razvoj i inovacije kroz suradnju s znanstveno-istraživačkim organizacijama u svrhu razvoja novih proizvoda, usluga ili procesa, s naglaskom na komercijalizaciju proizvoda i usluga.
Prihvatljive aktivnosti su namijenjene inovacijama koje trebaju rezultirati proizvodima, uslugama ili procesima koje su novost u ponudi poduzeća i/ili novost na tržištu:
• testiranje proizvoda, usluge ili procesa,
• ispitivanje proizvoda, usluge ili procesa,
• demonstracijske aktivnosti,
• stručna i tehnička znanja u svrhu razvoja proizvoda, usluga i procesa
Iznos i intenzitet potpore
Najviši iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 75.000,00 kuna, a najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 10.000,00 kuna.
Za dodjelu bespovratnih sredstava prijaviteljima koji su registrirani na područjima jedinica područne (regionalne) samouprave utvrđuju se sljedeći intenziteti potpora:
• 85% prihvatljivih troškova – sredstva namijenjena za I. skupinu JP(R)S,
• 80% prihvatljivih troškova – sredstva namijenjena za II. skupinu JP(R)S,
• 75% prihvatljivih troškova – sredstva namijenjena za III. skupinu JP(R)S,
• 70% prihvatljivih troškova – sredstva namijenjena za IV. skupinu JP(R)S.
(Brodsko-posavska županija nalazi se u I. skupini te intenzitet potpore iznosi 85% prihvatljivih troškova)
Više informacija o natječaju možete pronaći ovdje https://efondovi.mrrfeu.hr/MISCms/Pozivi/Poziv?id=cfc4e79b-68c5-4ce8-a481-04ee5d76dda2 ili nas kontaktirajte na broj: 035/637-200.
 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
15/11/2019

Najava: Energetska obnova višestambenih zgrada

Prijavitelji mogu biti ovlašteni predstavnik suvlasnika zgrade (predstavnik suvlasnika) ili upravitelj zgrade u ime i za račun suvlasnika

Fond: Europski fond za regionalni razvoj

Operativni program: Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“

Tip natječaja: otvoreni postupak dodjele bespovratnih sredstava u modalitetu trajnog poziva

Status: u najavi

Nadležno tijelo: Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja

Područje: energetska učinkovitost...

Fond: Europski fond za regionalni razvoj

Operativni program: Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“

Tip natječaja: otvoreni postupak dodjele bespovratnih sredstava u modalitetu trajnog poziva

Status: u najavi

Nadležno tijelo: Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja

Područje: energetska učinkovitost i obnovljivi izvori energije

Prijavitelji: ovlašteni predstavnik suvlasnika zgrade (predstavnik suvlasnika) ili upravitelj zgrade u ime i za račun suvlasnika

Sažetak: Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja najavljuje da će početkom I. kvartala 2020. godine biti objavljen Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Energetska obnova višestambenih zgrada“, kojim će se podupirati provedba mjera energetske obnove i korištenje obnovljivih izvora energije, posebno integriranim pristupom, u višestambenim zgradama.

Svrha (cilj) Poziva: Smanjenje potrošnje energije za grijanje/hlađenje (QH,nd) na godišnjoj razini (kWh/god) od najmanje 50% u odnosu na godišnju potrošnju energije za grijanje/hlađenje prije provedbe mjera energetske obnove i korištenje obnovljivih izvora energije u višestambenim zgradama.
 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
14/11/2019

Provedeno vrednovanje sustava odabira projekata, primjene kriterija odabira i poštivanja horizontalnih načela, uključujući postupke izravne dodjele bespovratnih sredstava

Primarni cilj vrednovanja bio je utvrditi osigurava li uspostavljeni sustav odabira projekata, uključujući primjenu odgovarajućih kriterija odabira projekata, da se u okviru provedbe Operativnog programa odabiru odgovarajući projekti koji su u skladu s njegovim specifičnim ciljevima i koji na najbolji način doprinose postizanju predviđenih rezultata programa.

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u svojoj ulozi Upravljačkog tijela za Operativni programa „Konkurentnost i kohezija“, osigurava provođenje vrednovanja programa tijekom programskog razdoblja u skladu s važećim Planom vrednovanja.
Vrednovanje učinkovitosti, djelotvornosti i učinka pomoći iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog...

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u svojoj ulozi Upravljačkog tijela za Operativni programa „Konkurentnost i kohezija“, osigurava provođenje vrednovanja programa tijekom programskog razdoblja u skladu s važećim Planom vrednovanja.
Vrednovanje učinkovitosti, djelotvornosti i učinka pomoći iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda u okviru Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“, nužno je kako bi se poboljšala kvaliteta koncepta i provedbe programa te utvrdio njegov učinak u odnosu na ciljeve strategije Unije za pametan, održiv i uključiv rast.

Kroz postupke vrednovanja Ministarstvo prikuplja pouzdane informacije temeljem kojih može ocijeniti djelotvornost provedbe Operativnog programa i njegovu relevantnost u odnosu na društveno-gospodarske okolnosti temeljem kojih može utvrditi postižu li se uloženim sredstvima očekivani ciljevi i rezultati predviđeni Programom.

Uspješnost provedbe Operativnog programa uvelike ovisi o projektima odabranim za sufinanciranje, stoga je Ministarstvo, kao jedno od prvih vrednovanja, pokrenulo upravo vrednovanje sustava odabira projekata, primjene kriterija odabira i poštivanja horizontalnih načela, uključujući postupke izravne dodjele bespovratnih sredstava. Vrednovanje je obuhvatilo sve Prioritetne osi Operativnog programa, tj. postupak odabira projekata vrednovan je u svim Prioritetnim osima.

Primarni cilj vrednovanja bio je utvrditi osigurava li uspostavljeni sustav odabira projekata, uključujući primjenu odgovarajućih kriterija odabira projekata, da se u okviru provedbe Operativnog programa odabiru odgovarajući projekti koji su u skladu s njegovim specifičnim ciljevima i koji na najbolji način doprinose postizanju predviđenih rezultata programa.

Vrednovanje je proveo tim nezavisnih stručnjaka (Zajednica ponuditelja Ecorys Hrvatska d.o.o., Ecorys South East Europe Ltd. i Instituta za razvoj i međunarodne odnose) uz korištenje sljedećih najvažnijih metoda i alata: analiza prikupljenih dokumenata, dubinska analiza na uzorku 34 odabrana poziva, Internet anketa i intervjui s ključnim dionicima.

U okviru analize prikupljenih dokumenata, tim za vrednovanje analizirao je relevantne dokumente i sekundarne izvore podataka relevantne za sustav odabira projekata (npr. Operativni program „Konkurentnost i kohezija“, Upute za prijavitelje i korisnike bespovratnih sredstava, Izvješća o napretku programa, zapisnike sa sastanaka Odbora za praćenje, Zajednička nacionalna pravila, podatke iz informacijskog sustava za upravljanje Kohezijskim fondom i strukturnim fondovima itd.).
U okviru Internet ankete i intervjua prikupljena su mišljenja relevantnih dionika, i to:
✓ tijela državne uprave i javnih tijela koja sudjeluju u provedbi i upravljanju Programom,
✓ članova Odbora za praćenje provedbe Operativnog programa,
✓ članova Odbora za odabir projekata, vanjske nezavisne ocjenjivače koji su sudjelovali u ocjeni i odabiru projekata,
✓ korisnika bespovratnih sredstava iz Operativnog programa (korisnici projekata), kao i
✓ prijavitelja na pozive za dodjelu bespovratnih sredstava (kako neuspješnih, tako i potencijalnih prijavitelja).
Uzorak ispitanika bio je velik, a odgovori su prikupljeni od različitih skupina. Iako je odaziv ključnih skupina dionika bio različit, bio je dovoljan kako bi se prikupljene informacije smatrale relevantnima.

Ključni kriteriji vrednovanja bili su: relevantnost, učinkovitost, djelotvornost i dosljednost sustava odabira projekata, pri čemu su za ocjenu svakog od kriterija određena ključna pitanja, kako je niže navedeno:

Ovakvo vrednovanje sustava odabira projekata, koje predstavlja strateško vrednovanje usmjereno na poboljšanje procesa odabira, provedeno je po prvi puta, a njegovi rezultati od velikog su značaja kako za Upravljačko tijelo i dionike uključene u proces odabira projekata, tako i za sadašnje i buduće korisnike bespovratnih sredstava, ali isto tako za druga Upravljačka tijela u RH.
Važnost ovog vrednovanja i njegovih rezultata proizlazi i iz veličine uzorka i odaziva uključenih dionika koji su svojim doprinosom na raspolaganje Upravljačkom tijelu stavili vrijedne informacije osiguravajući osnovu za predstojeća unaprjeđenja sustava provedbe Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“. Ujedno snažno doprinoseći jačanju kulture vrednovanja javnih politika u Republici Hrvatskoj, kao i podizanju svijesti i znanja o značenju procesa vrednovanja.
Slijedom provedenog vrednovanja utvrđeni su sljedeći ključni zaključci:
✓ Sustav odabira projekata, u cjelini gledano, uređen je sustav s jasno uređenim procedurama i ulogama svih uključenih dionika.
✓ Sustav odabira projekata karakterizira visok stupanj standardiziranosti procedura čime se značajno umanjuje rizik od greške i netransparentnog postupanja tijekom odabira projekata. Izrada materijala sufinancirana je sredstvima tehničke pomoći iz Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“, iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
✓ Sustav odabira projekata omogućuje ravnopravan tretman svih potencijalnih prijavitelja prilikom provedbe postupka ocjenjivanja.
Sažeti rezultati vrednovanja po ključnim kriterijima vrednovanja i pripadajućim pitanjima dostupni su na sljedećim poveznicama.

Pitanja i odgovori

Pregled ključnih značajki provedenog vrednovanja za korisnike i potencijalne korisnike 

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
07/11/2019

Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti za samozapošljavanje u projektu Suradnja za uspjeh 3

U proračunu Centra za razvoj Brodsko-posavske županije za 2019. i 2020. godinu osigurano je ukupno 350.000,00 kuna za dodjelu bespovratne potpore temeljem ovog Programa, a predviđena sredstva za dodjelu potpora osigurana su iz Projekta, financiranog iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa učinkoviti ljudski potencijali. Iznos potpore za samozapošljavanje koji se može dodijeliti pojedinom odabranom prijavitelju je 50.000,00 kn.

Predmet ovog poziva je dodjela potpora za samozapošljavanje – sukladno uredbi 651/2014 o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju EU, Uredbi 1407/2013 o primjeni članka 107...

Predmet ovog poziva je dodjela potpora za samozapošljavanje – sukladno uredbi 651/2014 o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju EU, Uredbi 1407/2013 o primjeni članka 107 i 108 Ugovora o funkcioniranju EU na de minimis potpore i Zakona o državnim potporama (NN 47/14) – u sklopu provedbe projekta Suradnja za uspjeh 3, a koji je odobren u okviru poziva „Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja – faza III“ Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. godina.
Nositelj projekta je Centar za razvoj Brodsko-posavske županije koji isti provodi s partnerima: Brodsko-posavskom županijom, Udrugom za unapređenje mentalnog zdravlja „Vrapčići“ i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, Područnim uredom Slavonski Brod. 
Potpora na temelju ovog  poziva može se odobriti osobama koje su već koristile potporu za samozapošljavanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ali da nisu ostvarena financijska sredstva za iste stavke troškovnika koje se financiraju ovom potporom.
Poziv se objavljuje na mrežnim stranicama Centra za razvoj Brodsko-posavske županije kao davatelja potpore, stranicama Brodsko-posavske županije i stranicama Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Brodsko-posavske županije. 
Poziv će biti otvoren do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 30. studenog 2019. godine. 
Predviđena sredstva za dodjelu potpora sufinancirana su iz Europskog socijalnog fonda, a osigurana su u Proračunu Centra za razvoj Brodsko-posavske županije za 2019. i 2020. godinu kroz Projekt.

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI
Prihvatljivi prijavitelji ovog Poziva su nezaposlene osobe s područja Brodsko-posavske županije koje planiraju samozapošljavanje pokretanjem vlastitog posla na području Brodsko-posavske županije, da su nezaposlene duže od 6 mjeseci (mladi do 29 godina) te duže od 12 mjeseci (osobe starije od 29 godina), uz ispunjavanje sljedećih uvjeta: 
a) imaju prebivalište na području Brodsko-posavske županije,
b) da je lokacija ulaganja na području Brodsko-posavske županije. 
Osobe koje su imale registriran obrt, trgovačko društvo ili slobodnu djelatnost mogu koristiti potporu isključivo u slučaju ako dokažu da su podmirene sve obveze (doprinosi, porezi, prirezi) na ime prethodnih poslovnih aktivnosti.

VISINA POTPORE I NAČIN ISPLATE

U proračunu Centra za razvoj Brodsko-posavske županije za 2019. godinu osigurano je ukupno 350.000,00 kuna za dodjelu bespovratne potpore temeljem ovog Programa, a predviđena sredstva za dodjelu potpora osigurana su iz Projekta, financiranog iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa učinkoviti ljudski potencijali. Iznos potpore za samozapošljavanje koji se može dodijeliti pojedinom odabranom prijavitelju je 50.000,00 kn.
Maksimalan intenzitet potpore koji se može dodijeliti je 100%.
Potpore se mogu dodijeliti uz uvjet da su poštovana ograničenja vezana za pragove dodjele potpore male vrijednosti, kako su utvrđena u članku 3. Uredbe.
Potpora se može koristiti isključivo za namjenu obavljanja glavne djelatnosti za koju je odobrena, u skladu sa zahtjevom, poslovnim planom i troškovnikom.
Isplata se vrši jednokratno u roku od 30 dana od dana potpisa ugovora o korištenju potpore. 
Pojedinom korisniku može se dodijeliti samo jedna potpora za samozapošljavanje. Konačan iznos dodijeljene potpore te ostala prava i obveze definirati će se Ugovorom o dodjeli bespovratne potpore.

 

1. Javni poziv

2. Zahtjev za dodjelu potpore

3. Izjava o nezaposlenosti

4. Izjava o nepostojanju nepodmirenih obveza

5. Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja

6. Poslovni plan

7. Obrazac za ocjenu

8. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti

Program potpora male vrijednosti

Troškovnik

 

 


 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200