Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
29/04/2019

Za projekte udruga osigurano više od 1.5 milijardi kuna iz državnog proračuna

Unutar Godišnjeg plana raspisani su okvirni datumi raspisivanja i zatvaranja za svaki od pojedinih natječaja te potencijalni datumi ugovaranja.

Ured za udruge Vlade RH objavio je Godišnji plan natječaja, javnih poziva i drugih programa financiranja programa i projekata organizacija civilnoga društva u 2019. godini iz Državnog proračuna i inozemnih fondova.

Unutar Godišnjeg plana sadržano je ukupno 105 programa za dodjelu bespovratnih sredstava projektima i organizacijama civilnog društva, koji...

Ured za udruge Vlade RH objavio je Godišnji plan natječaja, javnih poziva i drugih programa financiranja programa i projekata organizacija civilnoga društva u 2019. godini iz Državnog proračuna i inozemnih fondova.

Unutar Godišnjeg plana sadržano je ukupno 105 programa za dodjelu bespovratnih sredstava projektima i organizacijama civilnog društva, koji su raspisani ili će biti raspisani do kraja 2019. godine od strane 24 tijela državne uprave, javnih zaklada, ureda Vlade RH i drugih javnih tijela koji djeluju na nacionalnoj razini.

Sukladno objavljenom Godišnjem planu planira se sufinanciranje više od 6.600 projekata i programa civilnog društva u područjima izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja, promicanja znanosti, prava djece, socijalne skrbi, razvoja volonterstva, skrbi o hrvatskim braniteljima i stradalnicima Domovinskog rata, kulture, zaštite zdravlja i borbe protiv ovisnosti, demokratizacije i razvoja civilnog društva, promicanja ljudskih prava i prava nacionalnih manjina, zaštite potrošača, međunarodne razvojne suradnje, razvoja ruralnih područja i otoka, zaštite okoliša, razvoja turizma, poduzetništva i rada, sporta te drugim područjima od interesa za opće dobro.

Planirana sredstva za navedene projekte osigurat će se iz Državnog proračuna u iznosu od preko 1.5 milijardi kuna.

Unutar Godišnjeg plana raspisani su okvirni datumi raspisivanja i zatvaranja za svaki od pojedinih natječaja te potencijalni datumi ugovaranja. Dokument Godišnjeg plana možete pronaći možete pronaći ovdje.  

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
26/04/2019

Europski parlament dao zeleno svjetlo programu InvestEU

Radu fonda InvestEU pridonijeti će i savjetodavni centar InvestEU, koji će pružati prilagođenu potporu korisnicima te portal InvestEU koji će omogućiti jednostavniji pristup portfelju razvijenih projekata.

U proračunskom razdoblju 2021. – 2027. kroz program InvestEU osigurati će se da sredstva EU-a za svrhu financiranja investicijskih projekata budu dostupnija te da se osigura njihova učinkovitost. Navedeni program će pod jednim imenom objediniti Europski fond za strateška ulaganja i 13 drugih financijskih instrumenata EU-a, koji su služili kao potpora ulaganjima u EU.

...

U proračunskom razdoblju 2021. – 2027. kroz program InvestEU osigurati će se da sredstva EU-a za svrhu financiranja investicijskih projekata budu dostupnija te da se osigura njihova učinkovitost. Navedeni program će pod jednim imenom objediniti Europski fond za strateška ulaganja i 13 drugih financijskih instrumenata EU-a, koji su služili kao potpora ulaganjima u EU.

Programom InvestEU nastavlja se inovativan pristup ulaganjima iz Junckerovog plana, koji je do sada podrazumijevao ograničeno korištenje javnih sredstava uz proračunsko jamstvo EU s ciljem mobilizacije značajnih sredstva iz privatnog i javnog sektora. Jamstvo EU namijenjeno je za ulaganja u četiri glavna područja: održivu infrastrukturu, istraživanja, inovacije i digitalizaciju, mala i srednja poduzeća te socijalna ulaganja i stjecanje vještina i iznosi 38 milijardi eura. Predviđa se da bi jamstvo trebalo pokrenuti dodatna ulaganja u Europi u iznosu od 650 milijardi eura.

Rad fonda InvestEU temelji se na partnerstvu s grupom Europske investicijske banke, međutim, u provedbi će biti otvoren i drugim partnerima. Proračunski aspekti programa InvestEU još uvijek ovise o općem dogovoru o sljedećem sedmogodišnjem proračunu EU-a.

Radu fonda InvestEU pridonijeti će i savjetodavni centar InvestEU, koji će pružati prilagođenu potporu korisnicima te portal InvestEU koji će omogućiti jednostavniji pristup portfelju razvijenih projekata.

Potpredsjednik Komisije za zapošljavanje, rast, ulaganja i konkurentnost Jyrki Katainen izjavio je: “Stiže nova generacija potpore ulaganjima u EU-u. Poduzetnici će uskoro moći lakše doći do sredstava EU-a koja će im pomoći da svoje ideje pretoče u konkretne projekte. EU će tako lakše zadržati čelnu poziciju u inovacijama i odgovoru na klimatske promjene i pritom će otvarati radna mjesta i činit će sve da osigura socijalno, ekološki i ekonomski održiv model rasta”.

Izvor: Europska komisija

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/04/2019

Sretan i blagoslovljen Uskrs

18/04/2019

Održan Trening trenera (Training of trainers) kroz 2 modula

U cilju jačanja i unapređenja kapaciteta partnerskih organizacija u isporuci novo razvijenih usluga i osnaživanju postojećih klastera tijekom ožujka i travnja 2019. proveden je Trening trenera za partnerske organizacije i članove postojećih klastera.

U cilju jačanja i unapređenja kapaciteta partnerskih organizacija u isporuci novo razvijenih usluga i osnaživanju postojećih klastera tijekom ožujka i travnja 2019. proveden je Trening trenera za partnerske organizacije i članove postojećih klastera. Trening je podijeljen u dva dijela (modula), a treninzi su se održavali u Slavonskom Brodu i Šapcu.  
Tijekom...

U cilju jačanja i unapređenja kapaciteta partnerskih organizacija u isporuci novo razvijenih usluga i osnaživanju postojećih klastera tijekom ožujka i travnja 2019. proveden je Trening trenera za partnerske organizacije i članove postojećih klastera. Trening je podijeljen u dva dijela (modula), a treninzi su se održavali u Slavonskom Brodu i Šapcu.  
Tijekom ožujka 2019. u Slavonskom Brodu održan je trening trenera u dva modula i to: 
Modul 1 u području razvoja i podrške klasteru koji je imao za cilj kroz treninge formirati bazu specijaliziranih stručnjaka koji će unaprijediti kapacitete za prijenos znanja i daljnje usavršavanje drugih stručnjaka, uzgajivača, poduzetnika, klastera i predstavnika povezanih industrija/proizvodnji u svojoj regiji i kategoriji na širem području. Tijekom treninga obrađene su teme: komunikacijske i prezentacijske vještine, management i organizacija klastera, poslovno pregovaranje i planiranje, internacionalizacija poslovanja MSP, umrežavanje te marketing na društvenim mrežama. 
Modul 2 koncipiran je kao specijalna trodnevna edukacija na temu održive uporabe pesticida sukladno EU direktivama (zaštitnih sredstava u poljoprivredi s posebnim naglaskom na hortikulturu) koja će kroz prijenos  znanja doprinijeti razvoju i unapređenju relevantne certificirane savjetodavne službe te će također doprinijeti unapređenju kurikuluma poljoprivrednoj školi u Srbiji. U toj aktivnosti sudjelovali su predstavnici hrvatskih partnera/dionika, dodajući iskustvenu dimenziju učenja edukaciji (najbolje prakse, naučene lekcije). Kroz modul 2 obrađene su teme: održiva uporaba pesticida u poljoprivrednoj proizvodnji s posebnim naglaskom na hortikulturu, nacionalni i EU Propisi kod primjene sredstava za zaštitu bilja, elementi razvrstavanja i označavanja sredstava za zaštitu bilja sukladno EU Propisima, uvjeti za korištenje čuvanje sredstava za zaštitu bilja i zajednička poljoprivredna politika do 2020. i što nakon 2020.
Nakon provedene prve sesije treninga trenera, domaćin nastavka održavanja Modula 1 bio je grad Šabac u razdoblju od 10. do 12. travnja. Sudionici modula 1 bili su članovi zadruge Natura Balkanika i Profi Agrap, djelatnici CTR-a te djelatnici Poglavarstva Grada Šabca. Kroz edukativne primjere i učenjem kroz praktične vježbe, sudionici su shvatili način funkcioniranja klastera te su izrazito zadovoljni završili šestodnevni trening.  
Za provedbu aktivnosti angažirana je Tera  technopolis d.o.o. iz Osijeka, renomirana tvrtka u području  tehnologija, inovacija i poduzetništva.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
18/04/2019

Partneri razvijaju nove usluge kroz aktivnost Razvoj novih usluga putem edukativnih sastanaka radne skupine - Task force meetings (TFM)

Sudionici aktivnosti bili su ključni predstavnici svih partnera, odnosno djelatnici Centra za razvoj BPŽ, Poglavarstva Grada Šabca, Srednje Poljoprivredne škole s domom učenika -Šabac, Regionalnog centra za biotehnološka istraživanja i razvoj BPŽ te Srednje škole Matija Antun Reljković.


Razvoj novih usluga je jedna od aktivnosti koja se provela u sklopu Aktivnosti za unaprjeđenje konkurentnosti dionika u sektoru hortikulture u okviru projekta Rosis4h. 
Sudionici aktivnosti bili su ključni predstavnici svih partnera, odnosno djelatnici Centra za razvoj BPŽ, Poglavarstva Grada Šabca, Srednje Poljoprivredne škole s domom učenika...


Razvoj novih usluga je jedna od aktivnosti koja se provela u sklopu Aktivnosti za unaprjeđenje konkurentnosti dionika u sektoru hortikulture u okviru projekta Rosis4h. 
Sudionici aktivnosti bili su ključni predstavnici svih partnera, odnosno djelatnici Centra za razvoj BPŽ, Poglavarstva Grada Šabca, Srednje Poljoprivredne škole s domom učenika -Šabac, Regionalnog centra za biotehnološka istraživanja i razvoj BPŽ te Srednje škole Matija Antun Reljković. 
Cilj aktivnosti je razvoj 5 novih usluga kroz radionice i mentorske sastanke Radnih skupina koju čine  partnerske organizacije i stručnjaci u području: 
1. Podrška managementu/vodstvu klastera – nova usluga CTR-a
2. Savjetovanje o primjeni kemijskih sredstava (Propisi EU) i o IPARD financiranju – nova usluga Grada Šabca
3. Kontrola kvalitete i savjetovanje u proizvodnji bobičastog voća/proizvoda – nova usluga RBTC-a
4. Kontrola kvalitete i savjetovanje o tlu – nova usluga Srednje poljoprivredne škole Šabac
5. Savjetovanje i podrška u uzgoju ljekovitog bilja – nova usluga Srednje škole „Matija Antun Reljković“ 
Četiri sastanaka radne skupine su održani 18. i 19. ožujka 2019. u Slavonskom Brodu te je nastavljen 8. i 9. travnja 2019. u Šabcu. Za provedbu aktivnosti angažirana je Tera technopolis d.o.o., renomirana tvrtka u području  tehnologija, inovacija i poduzetništva. Šest stručnjaka bilo je zaduženo za razvoj usluga u području: marketing i komunikacije, klasteri, zaštita bilja, voćarstvo-bobičasto voće, tloznanstvo i ljekovito bilje. Tako su predstavnici svakog od partnera, prvim susretom u Slavonskom Brodu, bili detaljno upoznati s temom usluge koju će razvijati. Na sljedećem susretu u Šabcu, finalizirane su smjernice za svaku uslugu te se aktivno radilo na izradi planova o programu isporuke novih usluga.  
Aktivnosti sastanaka radne skupine rezultirat će sljedećim:
R1) izrađeno 5 smjernica za izradu i provedbu plana o isporuci 5 novih usluga od strane angažiranih stručnjaka za svaku partnersku organizaciju, 
 R2) izrađeno 5 planova o programu isporuke novih usluga 
R3) prezentacija 5 novih programa usluga putem web-platforme https://rosis4h.eu/ 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
18/04/2019

Provedena aktivnost Mobility 1 – Prijenos znanja i iskustva u primjeni IPARD Programa

Na posljednjem Mobility sastanku održanom u Šapcu, poseban naglasak je stavljen na primjenu IPARD Programa za razvoj lokalne infrastrukture (mjera 301) te uspostavu Lokalnih akcijskih grupa u Brodsko-posavskoj županiji (mjera 202).

Završena aktivnost Mobility 1 koja se odnosi na kreiranje pozitivnog poslovnog okruženja kroz razmjenu znanja i iskustava u primjeni IPARD Programa. Aktivnost je provedena kroz ukupno pet sastanaka u Slavonskom Brodu i tri sastanka u Šabcu. U Slavonskom Brodu sastanci na temu Primjene IPARD Programa u Brodsko-posavskoj županiji održani su od studenog 2018 do ožujka 2019....

Završena aktivnost Mobility 1 koja se odnosi na kreiranje pozitivnog poslovnog okruženja kroz razmjenu znanja i iskustava u primjeni IPARD Programa. Aktivnost je provedena kroz ukupno pet sastanaka u Slavonskom Brodu i tri sastanka u Šabcu. U Slavonskom Brodu sastanci na temu Primjene IPARD Programa u Brodsko-posavskoj županiji održani su od studenog 2018 do ožujka 2019. godine. Početkom travnja 2019. Grad Šabac bio je domaćin novom ciklusu sastanaka gdje su djelatnici CTR-a djelatnicima Grada Šabca prenosili svoja znanja, iskustva i savjete o provedbi IPARD programa, pripremi i provedbi projekata, ponajviše mjere 101 i mjere 103 namijenjene poduzetnicima u poljoprivredi. 
Također, podjeljena su iskustva stečena sudjelovanjem, odnosno pružanjem potpore u pisanju i provodbi projekata iz pretpristupnih fondova EU za razdoblje 2007.-2013. godine u području hortikulture, osnaživanja i povezivanja jedinica lokalne samouprave s potrebama lokalnog stanovništva, unapređenja kvalitete života i usluga na lokalnom području. 
Na posljednjem Mobility sastanku održanom u Šapcu, poseban naglasak je stavljen na primjenu IPARD Programa za razvoj lokalne infrastrukture (mjera 301) te uspostavu Lokalnih akcijskih grupa u Brodsko-posavskoj županiji (mjera 202). Ovom prilikom posebno je ukazano na strateško promišljanje na lokalnoj razini i pravovremenu pripremu projektno tehničke dokumentacije za razvoj lokalne infrastrukture te važnost umrežavanja javnog, privatnog i civilnog sektora, pripremu strateškog plana LAG područja. 

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200