Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
07/11/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Raspisan prvi natječaj za operaciju 3.2.1 „Potpora za aktivnosti informiranja i promoviranja“

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom natječaju iznosi 10.700.000,00 kuna. Potpora se odobrava na razdoblje do pet godina u maksimalnom iznosu do 100.000 eura, odnosno maksimalno do 30.000 eura godišnje u protuvrijednosti u kunama, a intenzitet javne potpore iznosi do 70 % od ukupnih prihvatljivih troškova.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 6. studenoga 2018.  prvi Natječaj za provedbu podmjere 3.2. „Potpora za aktivnosti informiranja i promoviranja koje provode skupine proizvođača na unutarnjem tržištu“ provedba tipa operacije 3.2.1 „Potpora za aktivnosti informiranja i promoviranja“.

Svrha...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 6. studenoga 2018.  prvi Natječaj za provedbu podmjere 3.2. „Potpora za aktivnosti informiranja i promoviranja koje provode skupine proizvođača na unutarnjem tržištu“ provedba tipa operacije 3.2.1 „Potpora za aktivnosti informiranja i promoviranja“.

Svrha natječaja je sufinanciranje troškova za provođenje aktivnosti predviđenih Planom informiranja i promoviranja, a u cilju poboljšanja svijesti potrošača o postojanju i specifikaciji proizvoda proizvedenih u okviru sustava zaštićenih oznaka izvornosti (ZOI) i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla (ZOZP) te sustava zajamčeno tradicionalnog specijaliteta (ZTS), kao i u sustavu ekološke proizvodnje.

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom natječaju iznosi 10.700.000,00 kuna. Potpora se odobrava na razdoblje do pet godina u maksimalnom iznosu do 100.000 eura, odnosno maksimalno do 30.000 eura godišnje u protuvrijednosti u kunama, a intenzitet javne potpore iznosi do 70 % od ukupnih prihvatljivih troškova.

Prihvatljivi korisnici su:
1. skupine proizvođača, bez obzira na pravni oblik, sastavljene uglavnom od proizvođača ili prerađivača istog proizvoda, a koji sudjeluju u sustavima kvalitete (ZOI – Zaštićena oznaka izvornosti, ZOZP – Zaštićena oznaka zemljopisnog podrijetla, ZTS – Zajamčeno tradicionalni specijalitet);
2. udruge ekoloških poljoprivrednih proizvođača čiji su članovi proizvođači uključeni u ekološku proizvodnju u skladu s nacionalnim zakonodavstvom.

Zahtjev za potporu se sastoji od dva dijela i korisnik ga podnosi u dvije faze. Prvi dio Zahtjeva za potporu može se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 05. prosinca 2018. godine od 12:00 sati do 31. siječnja 2019. godine do 12:00 sati.

Detaljnije možete pročitati ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
07/11/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Novi natječaj za operaciju 5.2.1. – 35 milijuna kuna za obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom Natječaju iznosi 35.000.000,00 kuna uz mogućnost povećanja u slučaju da je iznos sredstava prihvatljivih zahtjeva veći od navedenih raspoloživih sredstava javne potpore, a intenzitet potpore iznosi do 100% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 6. studenoga 2018. Natječaj za podmjeru 5.2. „Potpora za ulaganja u obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama, nepovoljnim klimatskim prilikama i katastrofalnim događajima“ tip operacije 5.2.1. Obnova poljoprivrednog...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 6. studenoga 2018. Natječaj za podmjeru 5.2. „Potpora za ulaganja u obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama, nepovoljnim klimatskim prilikama i katastrofalnim događajima“ tip operacije 5.2.1. Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala.

Potpora podrazumijeva dodjelu namjenskih bespovratnih novčanih sredstava za financiranje prihvatljivih troškova projekta koji su predmet Natječaja za:

štete uzrokovane elementarnom nepogodom u periodu od 1.1.2014. do 31.12.2017. godine
štete uzrokovane elementarnom nepogodom od mraza u periodu od 1.1.2017. do 31.12.2017. godine na višegodišnjem nasadu
štete uzrokovane elementarnom nepogodom od 1.1.2018. godine
štete uzrokovane katastrofalnim događajem od 1.1.2014. godine.
Prihvatljivi korisnici su fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika do trenutka podnošenja zahtjeva za potporu.

Svrha Natječaja je dodjela potpore za obnovu poljoprivrednog potencijala narušenog elementarnim nepogodama i katastrofalnim događajima kako bi se osigurao nastavak i održivost poljoprivredne proizvodnje.

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom Natječaju iznosi 35.000.000,00 kuna uz mogućnost povećanja u slučaju da je iznos sredstava prihvatljivih zahtjeva veći od navedenih raspoloživih sredstava javne potpore, a intenzitet potpore iznosi do 100% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta.

Prvi dio zahtjeva za potporu može se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 6. studenoga 2018. godine od 16:00 sati do 31. prosinca 2018. godine do 12:00 sati. Detaljnije pogledajte ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
05/11/2018

Otvoren Javni poziv za sufinanciranje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama.

Za sufinanciranje se mogu prijaviti vlasnici ili suvlasnici obiteljskih kuća, u kojima je više od 50% površine namijenjeno za stanovanje te imaju najviše tri stambene jedinice ili građevinsku bruto površinu do 600m2.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost otvorio je Javni poziv za sufinanciranje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama.

Cilj ovog Poziva je potaknuti korištenje obnovljivih izvora energije u sustavima grijanja i hlađenja.

Takvi sustavi su ekološki prihvatljiviji, jer podrazumijevaju smanjenje...

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost otvorio je Javni poziv za sufinanciranje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama.

Cilj ovog Poziva je potaknuti korištenje obnovljivih izvora energije u sustavima grijanja i hlađenja.

Takvi sustavi su ekološki prihvatljiviji, jer podrazumijevaju smanjenje potrošnje fosilnih goriva, odnosno utječu na smanjenje emisija CO2 i imaju pozitivan utjecaj na okoliš. Troškovi za grijanje u hrvatskim kućanstvima predstavljaju i do 75% ukupnih režijskih troškova. Zamjenom starijih peći učinkovitijim kotlom moguće je uštedjeti na količini ogrjevnih drva, dok je korištenjem dizalice topline moguće smanjiti korištenje električne energije elektrootpornog grijanja i do četiri puta.

Za sufinanciranje se mogu prijaviti vlasnici ili suvlasnici obiteljskih kuća, u kojima je više od 50% površine namijenjeno za stanovanje te imaju najviše tri stambene jedinice ili građevinsku bruto površinu do 600m2. Postotak sufinanciranja ovisi o lokaciji kuće, pa će tako do:
– 80% moći dobiti stanovnici područja posebne državne skrbi i prve skupine otoka,
– 60% građani na brdsko planinskom području ili na drugoj skupini otoka,
– dok će svima ostalima biti na raspolaganju 40% bespovratnih sredstava.

Kako bi se prijavili za sufinanciranje, građani moraju zadovoljavati uvjete poziva i imati svu potrebnu dokumentaciju vezanu uz legalnost i vlasništvo kuće te glavni projekt s potrebnim odobrenjima, suglasnostima i posebnim uvjetima građenja (ukoliko su potrebni) i detaljnim troškovnikom, koji će izraditi ovlašteni inženjer. Natječaj će biti otvoren od 31. listopada do iskorištenja sredstava odnosno do kraja godine, a o rezultatima prijava će građani biti obaviješteni pismenim putem.

Građani čiji zahtjevi budu potpuni i prihvaćeni, na adresu će odmah dobiti i Odluku o sufinanciranju i Ugovor te imaju rok od 12 mjeseci za ostvarenje svog projekta. U dogovoru s dobavljačem opreme i radova, građani troškove mogu podmiriti u potpunosti i tražiti nadoknadu ili mogu podmiriti samo svoj udio, a Fondu dostaviti Ugovor o ustupanju potraživanja, kako bi udio Fonda bio isplaćen direktno dobavljaču opreme i radova.

Više saznajte OVDJE.

Izvor: Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
02/11/2018 Poduzetništvo

Mrežom poduzetničkih potpornih institucija do rasta poduzetništva u cijeloj Hrvatskoj

Cilj ovog projekta je kroz temeljne i specijalizirane edukacije zaposlenika poduzetničkih potpornih institucija (PPI) razviti visokokvalitetne usluge koje će na ujednačen način biti dostupne poduzetnicima u svim hrvatskim regijama.

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) održala je svečanu konferenciju povodom otvorenja pilot projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija“ (eng. BOND – Business Organistions Network Development) vrijednog 7.012.151,60 kuna, cjelokupno financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru Operativnog programa...

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) održala je svečanu konferenciju povodom otvorenja pilot projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija“ (eng. BOND – Business Organistions Network Development) vrijednog 7.012.151,60 kuna, cjelokupno financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.

Cilj ovog projekta je kroz temeljne i specijalizirane edukacije zaposlenika poduzetničkih potpornih institucija (PPI) razviti visokokvalitetne usluge koje će na ujednačen način biti dostupne poduzetnicima u svim hrvatskim regijama. Jedan od rezultata projekta bit će Mreža poduzetničkih potpornih institucija kao platforma preko koje će HAMAG-BICRO koordinirati razvoj kompetencija PPI-a kroz sustav treninga. Projekt je strateški postavljen od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, a operativno njime upravlja HAMAG-BICRO.

Vjeran Vrbanec, predsjednik Uprave HAMAG-BICRO-a otvorio je konferenciju uvodnim riječima: „HAMAG-BICRO ovom inicijativom želi okupiti sve poduzetničke potporne institucije na jednoj jedinstvenoj platformi, kako bismo malim i srednjim poduzetnicima olakšali pristup potrebnim informacijama, osigurali im integriranu pomoć u svim stupnjevima razvoja, prilagodili se njihovim potrebama i učinili svima podjednako dostupna poslovna znanja, usluge i partnere. Provedba ovog projekta dio je realizacije jednog od dugoročnih ciljeva Agencije, a to je lokalno pozicioniranje na institucionalnoj razini, čime se doprinosi decentralizaciji sustava i poticanje dostupnosti informacija, znanja i usluga svim poduzetnicima podjednako, bez obzira na njihovu adresu poslovanja.“

Pozdravnim govorima prisutnima su se obratile Ana Mandac, pomoćnica ministra gospodarstva, poduzetništva i obrta te Sanja Želinski Matunec, savjetnica predsjednika Hrvatske obrtničke komore.

Mario Turalija, član Uprave HAMAG-BICRO-a predstavio je konkretne aktivnosti koje HAMAG-BICRO provodi u okviru projekta „Razvoj Mreže poduzetničkih potpornih institucija“ istaknuvši: „HAMAG-BICRO je 2017. proveo Javni poziv za iskaz interesa temeljem kojeg je od 169 poduzetničkih potpornih institucija registriranih u Republici Hrvatskoj, odabrano njih 59 koje će sudjelovati u Mreži PPI-a. PPI-i koji su uključeni u Mrežu imat će pristup komunikacijskom i informacijskom sustavu Mreže kao IT platformi za stjecanje znanja, sudjelovanje u kreiranju načina funkcioniranja Mreže putem radnih skupina i fokus grupa, ostvarit će mogućnost edukacijskih usavršavanja preko specijalističkih treninga za zaposlenike, sudjelovat će u mreži mentora te izradi modela njenog financiranja, a 2019. imat će mogućnost sudjelovanja u provedbi pilot-programa – razvoju standardiziranih usluga, koje će PPI-i nuditi poduzetnicima.“

Inicijalne rezultate analize trenutnog stanja poduzetničkih potpornih institucija u Republici Hrvatskoj sudionicima konferencije predstavila je Tamara Sarvaš, ravnateljica Sektora za razvoj i podršku korisnicima: „Više od 65% PPI-a u svojem radu ima potrebu za angažiranjem vanjskih stručnjaka, a 54% njih to čini zbog nedostatka potrebnih stručnih znanja. Iz tog je razloga 34,21% PPI-a jačanje kapaciteta postojećih djelatnika kroz edukaciju istaknulo kao faktor koji je, uz faktor osiguranja financijskih sredstava za provedbu određenih aktivnosti, nužan za podizanje kvalitete usluge PPI-a, a u konačnici i bolje poduzetničke klime u Hrvatskoj“, zaključila je Sarvaš, pozvavši sve PPI-e da se uključe u proces izgradnje kvalitetnog poduzetničkog okruženja u Republici Hrvatskoj.

Uslijedilo je predstavljanje poduzetničkih potpornih institucija odabranih u okviru provedenog Javnog poziva i dodjela ugovora u suradnji. HAMAG-BICRO će, u suradnji s odabranim PPI-ima, razviti standardizirane visokokvalitetne usluge poduzetničkih potpornih institucija koje će biti regionalno ravnomjerno rasprostranjene i na dispoziciji poduzetnicima.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
26/10/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Objavljen Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana

Program školskog mednog dana će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola na dan Sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara 7. prosinca 2018.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 25. listopada 2018. Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana.

Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 25. listopada 2018. Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana.

Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med zapakiran u nacionalnu staklenku volumena 370 ml, a pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju osnivači školskih ustanova: Republika Hrvatska, jedinica lokalne samouprave, jedinica područne (regionalne) samouprave i druge pravne ili fizičke osobe.

Program školskog mednog dana će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola na dan Sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara 7. prosinca 2018., a u svrhu:

oblikovanja prehrambenih navika djece s ciljem povećanja unosa meda u prehrani djece

  • promoviranja meda lokalnih proizvođača (med s hrvatskih pčelinjaka)
  • podizanja svijesti djece od rane dobi o potrebi konzumacije lokalnih poljoprivrednih proizvoda
  • razvijanja prepoznatljivosti i različitosti takvih proizvoda na zajedničkom tržištu korištenjem jedinstvene nacionalne staklenke za med i pčelinje proizvode
  • podizanja razine znanja o važnosti zdrave prehrane i nutritivnim vrijednostima meda
  • educiranja učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost

Javni poziv otvoren je do 8. studenog 2018. godine, detalje i dokumentaciju možete pronaći ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
25/10/2018

Poziv na informativni sastanak na temu “Proizvođača organizacija – Postupak priznavanja i mogućnosti financiranja”

Informativni sastanak biti će prilika da svi zainteresirani, potencijalni članovi buduće proizvođačke organizacije dobiju potrebne informacije i odgovore na pitanja od strane Ministarstva poljoprivrede i Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

Dana, 30.10.2018. godine u 11 sati u Velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije (Petra Krešimira IV br.1, 35000 Slavonski Brod) održat će se informativni sastanak na temu “Proizvođača organizacija – Postupak priznavanja i mogućnosti financiranja” u organizaciji Centra za razvoj Brodsko-posavske županije (CTR), LAG-a Zapadna Slavonija, LAG-a Posavina, LAG-a...

Dana, 30.10.2018. godine u 11 sati u Velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije (Petra Krešimira IV br.1, 35000 Slavonski Brod) održat će se informativni sastanak na temu “Proizvođača organizacija – Postupak priznavanja i mogućnosti financiranja” u organizaciji Centra za razvoj Brodsko-posavske županije (CTR), LAG-a Zapadna Slavonija, LAG-a Posavina, LAG-a Slavonska ravnica te uz podršku Brodsko-posavske županije.
Informativni sastanak biti će prilika da svi zainteresirani, potencijalni članovi buduće proizvođačke organizacije dobiju potrebne informacije i odgovore na pitanja od strane Ministarstva poljoprivrede i Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.
Sudjelovanje na informativnom sastanku moguće je potvrdom sudjelovanja putem e-maila info@lagzs.com ili na broj telefona 035/ 330-102 najkasnije do ponedjeljka 29.10.2018. do 10:00 sati.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200