Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
20/02/2018

Sjednica strateške radne grupe u okviru Projekta SBS

Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije je uključilo Svjetsku banku u projekt SBS kako nam pomogli utvrditi one inicijative koje imaju visoki utjecaj na projekt SBS.

Predstavnici Brodsko-posavske županije i CTR - Razvojne agencije BPŽ sudjeluju danas u radu strateške radne grupe u okviru Projekta SBS. Tijekom dana odvijat će se rasprava na temu regionalne strategije i prioritetnih tema. Ministarstvo redionalnog razvoja i fondova Europske unije uključilo je Svjetsku banku u projekt SBS kako bi  nam pomogli utvrditi one inicijative koje imaju...

Predstavnici Brodsko-posavske županije i CTR - Razvojne agencije BPŽ sudjeluju danas u radu strateške radne grupe u okviru Projekta SBS. Tijekom dana odvijat će se rasprava na temu regionalne strategije i prioritetnih tema. Ministarstvo redionalnog razvoja i fondova Europske unije uključilo je Svjetsku banku u projekt SBS kako bi  nam pomogli utvrditi one inicijative koje imaju visoki utjecaj na projekt.

Prisutni su predstavnici svih slavonskih županija, a očekuje se konstruktivna rasprava kako bismo utvrdili zajedničke interese i složili se oko ključnih elemenata za daljni rad. Glavne teme sjednice strateške grupe odnose se na ekonomski profil Slavonije, Baranje i Srijema, poljoprivredu, ICT, visoko školstvo, R&D i inovacije.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
16/02/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Obavijest o održavanju radionica – tip operacije 7.2.2. “Ulaganja u građenje nerazvrstanih cesta”

Tema radionice je: Priprema i provedba postupka javne nabave u sklopu projekta financiranog iz mjere 7 PRR

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede poziva sve korisnike tipa operacije 7.2.2. s kojima su potpisani ugovori o financiranju na radionice o daljnjim provedbenim aktivnostima u sklopu projekta.

Tema radionice je: Priprema i provedba postupka javne nabave u sklopu projekta financiranog iz mjere 7 PRR

...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede poziva sve korisnike tipa operacije 7.2.2. s kojima su potpisani ugovori o financiranju na radionice o daljnjim provedbenim aktivnostima u sklopu projekta.

Tema radionice je: Priprema i provedba postupka javne nabave u sklopu projekta financiranog iz mjere 7 PRR

Radionice će se održati 27. i 28. veljače 2018. godine s početkom u 10,00 sati u kino-dvorani Ministarstva gospodarstva, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb. Obzirom na broj korisnika i kapacitet dvorane, radionice će se održati u dva termina, prema rasporedu u nastavku obavijesti.

U svrhu olakšanja pripreme dokumentacije o nabavi, Agencija za plaćanja je pripremila i objavila nacrt dokumentacije o nabavi koji korisnicima može pomoći u pripremi i provedbi postupka javne nabave – http://www.apprrr.hr/Download.ashx?FileID=1cda0071-bea8-4126-9de4-85fd942e2ace    

1. DAN RADIONICE 27. VELJAČE 2018. GODINE ZA KORISNIKE S PODRUČJA:
Brodsko-posavske županije
Koprivničko-križevačke županije
Krapinsko-zagorske županije
Međimurske županije
Osječko-baranjske županije
Požeško-slavonske županije
Virovitičko-podravske županije
Vukovarsko-srijemske županije
2. DAN RADIONICE 28. VELJAČE 2018. GODINE ZA KORISNIKE S PODRUČJA:
Bjelovarsko-bilogorske županije
Dubrovačko-neretvanske županije
Istarske županije
Karlovačke županije
Ličko-senjske županije
Primorsko-goranske županije
Sisačko-moslavačke županije
Splitsko-dalmatinske županije
Šibensko-kninske županije
Varaždinske županije
Zadarske županije
Zagrebačke županije

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
16/02/2018

34. Infodan HBOR-a u ŽK Slavonski Brod

Voditelj Područnog ureda HBOR-a za Slavoniju i Baranju Boris Čagalj održat će individualne razgovore s poduzetnicima zainteresiranima za korištenje HBOR-ovih programa.

Radi što bolje informiranosti poduzetnika o kreditnim programima koje provodi Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR), u ponedjeljak, 19. veljače, od 9 do 15 sati u ŽK Slavonski Brod, na adresi Matije Mesića 9, održat će se 34. Infodan HBOR-a.

Tada će voditelj Područnog ureda HBOR-a za Slavoniju i Baranju Boris Čagalj održati individualne razgovore s poduzetnicima...

Radi što bolje informiranosti poduzetnika o kreditnim programima koje provodi Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR), u ponedjeljak, 19. veljače, od 9 do 15 sati u ŽK Slavonski Brod, na adresi Matije Mesića 9, održat će se 34. Infodan HBOR-a.

Tada će voditelj Područnog ureda HBOR-a za Slavoniju i Baranju Boris Čagalj održati individualne razgovore s poduzetnicima zainteresiranima za korištenje HBOR-ovih programa. Budući da individualni razgovori zahtijevaju definiranje termina razgovora za svakog sudionika, zbog ograničenog trajanja Infodana molimo zainteresirane da se za poslovne razgovore što prije prijave putem online prijavnice ili elektroničke adrese mbalen@hgk.hr ili na broj telefona: 035/ 448 583 kako bi dobili točan termin.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
13/02/2018

Sastanak na temu Pravilnika o akreditaciji regionalnih koordinatora

Na današnjem skupu moglo se čuti o postupku registracije regionalnih koordinatora i Upisniku regionalnih koordinatora i lokanih razvojnih agencija koji su određeni sukladno odredbama pripadajućih pravilnika.

Radni sastanak 7 razvojnih agencija (RAZA, SIMORA, PANORA, VIDRA, RRA SiB, HRAST i CTR) s predstavnicima Agencije za regionalni razvoj​ RH na temu ponovne akreditacije regionalnih koordinatora (pravilnik o radu, sistematizacija radnih mjesta) održan je danas u Velikoj vijećnici županijske uprave.

Okupljene su pozdravili zamjenici župana Stjepan Bošnjaković i Damir...

Radni sastanak 7 razvojnih agencija (RAZA, SIMORA, PANORA, VIDRA, RRA SiB, HRAST i CTR) s predstavnicima Agencije za regionalni razvoj​ RH na temu ponovne akreditacije regionalnih koordinatora (pravilnik o radu, sistematizacija radnih mjesta) održan je danas u Velikoj vijećnici županijske uprave.

Okupljene su pozdravili zamjenici župana Stjepan Bošnjaković i Damir Mirković, naglasivši kako i sami imaju iskustva u procesu ustrojavanja regionalnih koordinatora i lokalnih razvojnih agencija, što je i bila glavna tema današnjeg sastanka.

Tako se na današnjem skupu moglo čuti o postupku registracije regionalnih koordinatora i Upisniku regionalnih koordinatora i lokanih razvojnih agencija koji su određeni sukladno odredbama pripadajućih pravilnika.

Akreditacijski postupak pokreće se na zahtjev regionalnog koordinatora koji pripadajuću dokumentaciju šalje na obradu Agenciji za rgionalni razvoj RH, koja će imenovati Povjerenstvo od tri člana, a koje temeljem Zahtjeva za akreditaciju započinje postupak akreditacije. Procjena Povjerenstva odnosno njihovo mišljenje temelji se na dostavljenoj dokumentaciji, ali i terenskoj provjeri i kontroli odnosno obavljenom razgovoru s aplikantom.

Po donošenju pozitivne ili uvjetne odluke, prijavljna osoba postaje Regionalni koordinator čime je stekao sve uvjete za evidentiranje u Upisniku regionalnih koordinatora.

Na današnjem sastanku bilo je riječi i o budućim planovima Agencije koja će organizirati sustavnu obuku regionalnih koordinatora upisanih u Upisnik vezanu uz poslove s javnim ovlastima, u skladu s godišnjim planom edukacije te isto tako, u suradnji s nadležnim Ministarstvom, organizirati najmanje četiri puta godišnje konzultacije s regionalnim koordinatorima.

Od regionalnih koordinatora očekuje se utvrđivanje odgovarajućih (i mjerljivih) ciljeva na razini izlaznih vrijednosti i učinka na svim razinama koje  svi u organizaciji razumiju kao I odgovarajuća  raspodjela  sredstava u odnosu na navedene ciljeve poštujući načela transparentnog valjanog financijskog upravljanja.

Iz Upisnika će se brisati regionalni koordinatori koji ne zatraže upis u Upisnik najkasnije godinu dana od dana stupanja na snagu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o regionalnom razvoju RH. (do 13. prosinca 2018.g.).

Izvor: Brodsko-posavska županije

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
07/02/2018 Poduzetništvo

Otvoren je novi natječaj - Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta malih i srednjih poduzeća

Vrijednost ukupne investicije mora biti veća od 1,1 milijun kuna za male tvrtke, dok je donji prag za srednje tvrtke 1,5 milijuna. Natječaj se odnosi isključivo na djelatnosti i područja "C" i "J" - prerađivačke industrije i informacije i komunikacije

Otvoren je novi natječaj Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, pod nazivom „Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta malih i srednjih poduzeća“, kao nasljednik izrazito uspješnog natječaja „Kompetentnost i razvoj MSP“, kroz koji je od 2016. godine ugovoreno/ dodijeljeno preko 1,34 milijarde kuna bespovratnih sredstava. Sva poduzeća koja...

Otvoren je novi natječaj Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, pod nazivom „Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta malih i srednjih poduzeća“, kao nasljednik izrazito uspješnog natječaja „Kompetentnost i razvoj MSP“, kroz koji je od 2016. godine ugovoreno/ dodijeljeno preko 1,34 milijarde kuna bespovratnih sredstava. Sva poduzeća koja planiraju ulagati u poboljšanje poslovnog razvoja i tehnološke spremnosti, svoje će projekte moći predati od 3. travnja ove godine.
 
Namjena je Poziva potaknuti tvrtke na investicije povezane s osnivanjem nove ili proširenjem kapaciteta postojeće poslovne jedinice, diverzifikacijom proizvodnje ili temeljitom promjenom u poslovnom procesu. U tom su smislu prihvatljiva ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu, posebice kroz opremanje i/ili izgradnju, uz sudjelovanje na sajmovima i usavršavanje osoblja. 

Svrha ovog Poziva: Jačanje regionalne konkurentnosti MSP-a kroz razvoj identificiranih strateških djelatnosti industrije. Poticanjem aktivnosti koje stvaraju dodatnu vrijednost i učinkovitim pozicioniranjem malog i srednjeg poduzetništva u globalnim lancima vrijednosti omogućit će se razvoj novih kompetencija, povećanje proizvodnje, povećanje izvoza i stvaranje novih radnih mjesta.

Predmet ovog Poziva: Poboljšanje poslovnog razvoja i tehnološke spremnosti MSP-a koji djeluju u identificiranim prihvatljivim djelatnostima poticanjem ulaganja u kapacitete MSP, kroz početna ulaganja u izgradnju i/ili opremanje poslovnih jedinica.

Minimalni iznos bespovratnih sredstava: 500.000,00 kn

Maksimalni iznos bespovratnih sredstava: 15.000.000,00 kn

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva: Mikro poduzetnici, Mali poduzetnici, Srednji poduzetnici

Područja: Malo i srednje poduzetništvo

Sažetak: Pozivom na dostavu projektnih prijedloga 'Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta MSP-a' sufinancirat će se ulaganja u kapacitete MSP-a, kroz početna ulaganja u izgradnju i/ili opremanje poslovnih jedinica. Poziv ima za cilj jačanje regionalne konkurentnosti MSP-ova kroz razvoj identificiranih strateških djelatnosti industrije. Poticanjem aktivnosti koje stvaraju dodatnu vrijednost i učinkovitim pozicioniranjem malog i srednjeg poduzetništva u globalnim lancima vrijednosti omogućit će se razvoj novih kompetencija, povećanje proizvodnje, povećanje izvoza i stvaranje novih radnih mjesta.

Obrasce, priloge i upute za prijavitelje možete pronaći OVDJE.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
30/01/2018

Tvrtka ERGO klamerice provela europski projekt IKT za integraciju i unaprjeđenje poslovnih procesa

Tvrtka Ergo klamerice iz Lužana dugi niz godina je lider u proizvodnji kvalitetnih klamerica u regiji.

Tvrtka Ergo klamerice iz Lužana dugi niz godina je lider u proizvodnji kvalitetnih klamerica u regiji. Proizvodi sve vrste žičanih klamerica kompatibilnih sa širokim opsegom pneumatskih, električnih i ručnih alata na međunarodnim i uradi-sam tržištima, a ujedno se specijalizira u izradi finih žičanih klamerica, srednjih žičanih klamerica, velikih žičanih klamerica i...

Tvrtka Ergo klamerice iz Lužana dugi niz godina je lider u proizvodnji kvalitetnih klamerica u regiji. Proizvodi sve vrste žičanih klamerica kompatibilnih sa širokim opsegom pneumatskih, električnih i ručnih alata na međunarodnim i uradi-sam tržištima, a ujedno se specijalizira u izradi finih žičanih klamerica, srednjih žičanih klamerica, velikih žičanih klamerica i “brad” čavlića. S ciljem povećanja konkurentnosti i učinkovitosti osmišljen je projekt “IKT za integraciju i unaprjeđenje poslovnih procesa”, kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Tim projektom nabavljen je hardver i potrebna računalna oprema, te je u završnoj fazi implementacija poslovno-informacijskog sustava u poslovanje tvrtke.

Projekt je pri samome kraju, a sve aktivnosti realizirane su u skladu s predviđenom dinamikom provedbe te su tako objedinjavanjem poslovni procesi u poduzeću integrirani u jedinstven IKT sustav. U sklopu projekta nabavljena je računalna oprema (dio opreme je na našim fotografijama), implementiran je i instaliran poslovno-informacijski sustav, instalirano je 15 licenci za poslovno-informacijski sustav te educirano 8 zaposlenika za rad u tom sustavu, a optimiziranjem proizvodnih i skladišnih poslovnih procesa unaprijeđeno je skladišno poslovanje (nabavljena je mrežna oprema i izvršeni infrastrukturni radovi kabliranja, umrežavanja i instalacije te je nabavljena IKT oprema za proizvodnju i skladište).

Kako ističe direktor tvrtke i voditelj projekta Zvonimir Ergović, s obzirom na to da su aktivnosti projekta praktično privedene kraju, prvi rezultati očekuju se već ovih dana jer s 1. siječnja 2018. godine počinje knjiženje u novom sustavu. - Cijeli projekt ima puno potencijala i zasigurno će nam olakšati rad jer smo do sada stalno morali ići po skladištima, prebrojavati, zbrajati... bilo je teško planirati proizvodnju. Mi godišnje prerađujemo više od 3.000 tona žice, što dovoljno govori o opsegu našeg posla, tako da će oprema, ali i primjena novih znanja, znatno olakšati svakodnevno poslovanje - ističe Zvonimir Ergović.

Tvrtka Ergo klamerice već se potvrdila kao uspješna ne samo u proizvodnji i izlasku na inozemna tržišta, već i u provedbi EU projekata, pa gotovo svake godine imaju jedan do dva projekta. Tim putem će i nastaviti, što potvrđuju i u tom poduzeću. - Europska sredstva treba što više koristiti kako bi se tvrtke osnažile, podigle na višu razinu i uhvatile svoju poziciju na stranim tržištima. Sve se to radi s ciljem smanjivanja jaza u pristupu tehnologijama, ali i da se radnicima omoguće veće plaće koje ne moraju biti iste kao na Zapadu, ali da budu dobro plaćeni za naš standard i onda nitko neće morati ići u inozemstvo. Tvrtka već sada ima dva nova projekta, jedan je certifikacija proizvoda, a drugi je za izgradnju proizvodne hale i skladišta te kupnju strojeva, koji je vrijedan oko 9 milijuna kuna, bez PDV-a - ističe direktor Ergović.

Projekt je pripremio i provodio CTR - Razvojna agencija Brodsko-posavske županije.

Foto: Pixsell

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200