Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
30/01/2018

Tvrtka ERGO klamerice provela europski projekt IKT za integraciju i unaprjeđenje poslovnih procesa

Tvrtka Ergo klamerice iz Lužana dugi niz godina je lider u proizvodnji kvalitetnih klamerica u regiji.

Tvrtka Ergo klamerice iz Lužana dugi niz godina je lider u proizvodnji kvalitetnih klamerica u regiji. Proizvodi sve vrste žičanih klamerica kompatibilnih sa širokim opsegom pneumatskih, električnih i ručnih alata na međunarodnim i uradi-sam tržištima, a ujedno se specijalizira u izradi finih žičanih klamerica, srednjih žičanih klamerica, velikih žičanih klamerica i...

Tvrtka Ergo klamerice iz Lužana dugi niz godina je lider u proizvodnji kvalitetnih klamerica u regiji. Proizvodi sve vrste žičanih klamerica kompatibilnih sa širokim opsegom pneumatskih, električnih i ručnih alata na međunarodnim i uradi-sam tržištima, a ujedno se specijalizira u izradi finih žičanih klamerica, srednjih žičanih klamerica, velikih žičanih klamerica i “brad” čavlića. S ciljem povećanja konkurentnosti i učinkovitosti osmišljen je projekt “IKT za integraciju i unaprjeđenje poslovnih procesa”, kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Tim projektom nabavljen je hardver i potrebna računalna oprema, te je u završnoj fazi implementacija poslovno-informacijskog sustava u poslovanje tvrtke.

Projekt je pri samome kraju, a sve aktivnosti realizirane su u skladu s predviđenom dinamikom provedbe te su tako objedinjavanjem poslovni procesi u poduzeću integrirani u jedinstven IKT sustav. U sklopu projekta nabavljena je računalna oprema (dio opreme je na našim fotografijama), implementiran je i instaliran poslovno-informacijski sustav, instalirano je 15 licenci za poslovno-informacijski sustav te educirano 8 zaposlenika za rad u tom sustavu, a optimiziranjem proizvodnih i skladišnih poslovnih procesa unaprijeđeno je skladišno poslovanje (nabavljena je mrežna oprema i izvršeni infrastrukturni radovi kabliranja, umrežavanja i instalacije te je nabavljena IKT oprema za proizvodnju i skladište).

Kako ističe direktor tvrtke i voditelj projekta Zvonimir Ergović, s obzirom na to da su aktivnosti projekta praktično privedene kraju, prvi rezultati očekuju se već ovih dana jer s 1. siječnja 2018. godine počinje knjiženje u novom sustavu. - Cijeli projekt ima puno potencijala i zasigurno će nam olakšati rad jer smo do sada stalno morali ići po skladištima, prebrojavati, zbrajati... bilo je teško planirati proizvodnju. Mi godišnje prerađujemo više od 3.000 tona žice, što dovoljno govori o opsegu našeg posla, tako da će oprema, ali i primjena novih znanja, znatno olakšati svakodnevno poslovanje - ističe Zvonimir Ergović.

Tvrtka Ergo klamerice već se potvrdila kao uspješna ne samo u proizvodnji i izlasku na inozemna tržišta, već i u provedbi EU projekata, pa gotovo svake godine imaju jedan do dva projekta. Tim putem će i nastaviti, što potvrđuju i u tom poduzeću. - Europska sredstva treba što više koristiti kako bi se tvrtke osnažile, podigle na višu razinu i uhvatile svoju poziciju na stranim tržištima. Sve se to radi s ciljem smanjivanja jaza u pristupu tehnologijama, ali i da se radnicima omoguće veće plaće koje ne moraju biti iste kao na Zapadu, ali da budu dobro plaćeni za naš standard i onda nitko neće morati ići u inozemstvo. Tvrtka već sada ima dva nova projekta, jedan je certifikacija proizvoda, a drugi je za izgradnju proizvodne hale i skladišta te kupnju strojeva, koji je vrijedan oko 9 milijuna kuna, bez PDV-a - ističe direktor Ergović.

Projekt je pripremio i provodio CTR - Razvojna agencija Brodsko-posavske županije.

Foto: Pixsell

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
30/01/2018

Održan drugi sastanak projektnog tima u sklopu projekta

Projekt će se provoditi na području Slavonije i Dalmacije, centralne i južne Crne Gore, zapadne i sjeverne Bosne i Hercegovine tijekom narednih 27 mjeseci.

Nakon što je 18. prosinca 2017. godine, u Slavonskom Brodu održan „kick off meeting“ u sklopu projekta "Zajedno jači – Razvoj proizvoda i internacionalizacija- STRONGER", jučer (29. siječnja) u Mostaru (BiH) je održan drugi sastanak projektnog tima. 
Sastanku su nazočili projektni partneri CTR – Razvojna agencija Brodsko-posavske...

Nakon što je 18. prosinca 2017. godine, u Slavonskom Brodu održan „kick off meeting“ u sklopu projekta "Zajedno jači – Razvoj proizvoda i internacionalizacija- STRONGER", jučer (29. siječnja) u Mostaru (BiH) je održan drugi sastanak projektnog tima. 
Sastanku su nazočili projektni partneri CTR – Razvojna agencija Brodsko-posavske županije, Udruženje poslovnih žena u Bosni i Hercegovini, Asocijacija poslovnih žena Crne Gore, Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija iz Zadra i Sveučilište u Zadru.
Projekat je financiran iz INTERREG IPA programa prekogranične saradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora za period 2014-2020. Projekt će se provoditi na području Slavonije i Dalmacije, centralne i južne Crne Gore, zapadne i sjeverne Bosne i Hercegovine tijekom narednih 27 mjeseci.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
29/01/2018

Započela četverodnevna edukacija nastavnika u okviru projekta Eureka – rad s darovitom djecom

Riječ je o projektu vrijednom 966.017,85 kuna, financiranom iz Operativnog programa učinkovitosti ljudskih potencijala, a provodit će ga Brodsko-posavska županija.

Danas je u amfiteatru Tehničke škole započela četverodnevna Pedagoško-didaktičko-metodička izobrazba nastavnika u okviru projekta „Eureka – rad s darovitom djecom“.
Predavači na edukaciji su izv.prof.dr.sc. Vesna Buljubašić-Kuzmanović, doc.dr.sc. Goran Livazović i Senka Gazibara, asistentica, mag. pedagogije i hrvatskog jezika i...

Danas je u amfiteatru Tehničke škole započela četverodnevna Pedagoško-didaktičko-metodička izobrazba nastavnika u okviru projekta „Eureka – rad s darovitom djecom“.
Predavači na edukaciji su izv.prof.dr.sc. Vesna Buljubašić-Kuzmanović, doc.dr.sc. Goran Livazović i Senka Gazibara, asistentica, mag. pedagogije i hrvatskog jezika i književnosti s Filozofskog fakulteta u Osijeku, a fokus je na Poticanju razvoja darovitosti, talentiranosti i kreativnosti u odgojno-obrazovnom procesu. Edukaciju pohađaju članovi projektnih timova deset škola partnera na projektu „Eureka – rad s darovitom djecom“. 
Riječ je o projektu vrijednom 966.017,85 kuna, financiranom iz Operativnog programa učinkovitosti ljudskih potencijala, a provodit će ga Brodsko-posavska županija.
Pripremu projekta radio je CTR – razvojna agencija Brodsko-posavske županije, a osim Brodsko-posavske županije koja je nositelj projekta, kao partneri se pojavljuje i šest srednjih i četiri osnovne škole s područja županije i to: Gimnazija Matija Mesić, Gimnazija Nova Gradiška, Klasična gimnazija fra Marijana Lanosovića s pravom javnosti, Srednja medicinska škola, Srednja škola Matije Antuna Reljkovića Slavonski Brod, Tehnička škola, Osnovna škola Ivan Filipović, Osnovna škola Mato Lovrak, Osnovna škola Vjekoslav Klaić, Osnovna škola Ivan Meštrović, a kao partner na projektu pojavljuje se i slavonskobrodska tvrtka Infolink d.o.o.

 

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
26/01/2018

Trening iz organizacijskih vještina za članove kriznih stožera

Ukupna vrijednost projekta iznosi 889.656,92 EUR od čega udio na hrvatskoj strani iznosi 445.204,07 EUR. Projekt se financira iz IPA II Prekograničnog programa Hrvatska-Srbija 2007-2013. Od ukupnog iznosa projekta, oko 70 posto sredstava namijenjeno je za nabavu opreme za zaštitu i spašavanje od poplava.

Poplave su nepogoda koja ne poznaje zemljopisne granice. Upravo su takve situacije primjer nužnosti prekogranične suradnje zemalja kako bi se pravovremeno i jednako kvalitetno odgovorilo na krizne situacije koje potencijalno mogu dovesti do katastrofalnih posljedica za stanovništvo regije. Stoga su Brodsko-posavska županija i Grad Šabac zajedno provode projekt pod nazivom...

Poplave su nepogoda koja ne poznaje zemljopisne granice. Upravo su takve situacije primjer nužnosti prekogranične suradnje zemalja kako bi se pravovremeno i jednako kvalitetno odgovorilo na krizne situacije koje potencijalno mogu dovesti do katastrofalnih posljedica za stanovništvo regije. Stoga su Brodsko-posavska županija i Grad Šabac zajedno provode projekt pod nazivom „JENTRAP - Joint Contribution to Enhanced Transnational Emergency Preparedness in the Sava Basin“ („Zajednički doprinos transnacionalnoj spremnosti za izvanredne situacije u slivu rijeke Save“), čija je provedba omogućila ublažavanje posljedica prirodnih nepogoda poput poplava, koje su posebno pogodile naše krajeve u svibnju 2014. godine.

Tako se danas u velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije, u skladu s planiranim aktivnostima održava trening za sudionike projekta pod nazivom „Trening iz organizacijskih vještina za članove kriznih stožera". Predavači na treningu su bili dr.sc. Miroslav Jarić, dipl.ing. kao uvodničar, dok su teorijski dio treninga održali doc.dr.sc. Ivan Nađ, prof.v.š., mag.krim., Sonja Glibo, mag.pol. i Ivan Nožina, dipl.krim. Govorilo se sustavu obrane od poplave i preventivnim mjerama, procjenama rizika od katastrofa (na primjeru poplava) kao i o mehanizmu pojave rizika. 

Brodsko-posavska županija je vodeći prijavitelj projekta čija je provedba započela 9. studenoga 2016. godine. Nositelj projekta u Republici Srbiji je Grad Šabac, a kao partneri u provedbi projekta također sudjeluju CTR - Razvojna agencija Brodsko-posavske županije d.o.o., Zavod za hitnu medicinu Brodsko-posavske županije, Hrvatska gorska služba spašavanja – stanica Slavonski Brod, Vatrogasna zajednica Brodsko-posavske županije te Zavod za javno zdravlje Šabac.
Ukupna vrijednost projekta iznosi 889.656,92 EUR od čega udio na hrvatskoj strani iznosi 445.204,07 EUR. Projekt se financira iz IPA II Prekograničnog programa Hrvatska-Srbija 2007-2013. Od ukupnog iznosa projekta, oko 70 posto sredstava namijenjeno je za nabavu opreme za zaštitu i spašavanje od poplava.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
26/01/2018

Još tjedan dana za podnošenje zahtjeva za Podmjeru 17.1. Osiguranje usjeva, životinja i biljaka

Podsjećamo potencijalne korisnike da 31. siječnja 2018. istječe mogućnost za podnošenje Zahtjeva za potporu za podmjeru 17.1. „Osiguranje usjeva, životinja i biljaka“.

Predmet potpore je biljna i stočarska proizvodnja evidentirana u ARKOD sustavu i sustavu za identifikaciju i registraciju životinja sukladno propisima o veterinarstvu (JRDŽ). Korisnik potpore mora imati važeću policu osiguranja poljoprivredne proizvodnje u razdoblju za koji podnosi Zahtjev za potporu. Polica osiguranja pokriva isključivo štete nastale uslijed gubitka...

Predmet potpore je biljna i stočarska proizvodnja evidentirana u ARKOD sustavu i sustavu za identifikaciju i registraciju životinja sukladno propisima o veterinarstvu (JRDŽ). Korisnik potpore mora imati važeću policu osiguranja poljoprivredne proizvodnje u razdoblju za koji podnosi Zahtjev za potporu. Polica osiguranja pokriva isključivo štete nastale uslijed gubitka poljoprivredne proizvodnje od jednog ili više štetnih događaja kao što su: nepovoljne klimatske prilike, životinjske i biljne bolesti, najezda nametnika, okolišni incidenti i/ili mjere protiv unošenja u Uniju organizama štetnih za bilje ili biljne proizvode i protiv njihovog širenja unutar Unije. Sve detaljne informacije o provedbi navedene podmjere 17.1. možete pogledati ovdje.   

Napominjemo nove korisnike, odnosno one koji nemaju pristup, a time ni pristupne podatke Agronetu da Zahtjev za upis u Evidenciju korisnika potpora u ruralnom razvoju i ribarstvu podnesu najkasnije 2 dana prije krajnjeg roka za podnošenje Zahtjeva za potporu za podmjeru 17.1., a sve kako bi na vrijeme tj. do 31. siječnja podnijeli Zahtjev za potporu za podmjeru 17.1.

Izvor: APPRRR

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
25/01/2018

Ove godine 30 novih natječaja za 3,75 milijardi kuna potpore iz Programa ruralnog razvoja

Podsjećamo da je do kraja 2017. godine objavljeno natječaja u vrijednosti od 56% ukupno dostupnih sredstava, od čega je gotovo polovica objavljena tijekom 2017. godine. Hrvatskim poljoprivrednicima iz Programa ruralnog razvoja isplaćeno je ukupno 3,67 milijardi kuna.

„Prošle godine smo napravili veliki zaokret u korištenju sredstava Programa ruralnog razvoja. Rezultati jednostavnijih procedura i bolje obrade projekata već su vidljivi i daju nam vjetar u leđa za provođenje novih natječaja. Sada znamo da možemo učinkovitije povlačiti sredstva i da korisnici ne moraju čekati dvije godine u neizvjesnosti hoće li proći na...

„Prošle godine smo napravili veliki zaokret u korištenju sredstava Programa ruralnog razvoja. Rezultati jednostavnijih procedura i bolje obrade projekata već su vidljivi i daju nam vjetar u leđa za provođenje novih natječaja. Sada znamo da možemo učinkovitije povlačiti sredstva i da korisnici ne moraju čekati dvije godine u neizvjesnosti hoće li proći na natječaju ili odustati od investicija. Danas smo objavili plan natječaja za ovu godinu kako bi potencijalnim korisnicima dali dovoljno vremena za planiranje i pripremu. Čeka nas posao težak 3,75 milijardi kuna. Pratite natječaje, razvijajte ideje, pišite projekte i gradite budućnost naših ruralnih prostora.“

– izjavio je ministar Tomislav Tolušić.

Za mjere iz Programa ruralnog razvoja RH u 2018. godini raspisat će ukupno 30 natječaja, za što je osigurano 3,75 milijardi kuna potpore.

Ove godine i dalje ćemo otvarati natječaje za mjere za koje su naši poljoprivrednici pokazali najviše interesa poput mjere 4 „Ulaganja u fizičku imovinu“, koja je predviđena u veljači, a koja se odnosi na biljnu proizvodnju (tip operacije 4.1.1.), dok se u ožujku očekuje natječaj namijenjen „Povećanju dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima“ (tip operacije 4.2.1.) za uljare i mini mljekare. Također, poljoprivrednicima zanimljiva mjera 6 za „Razvoj poljoprivrednih gospodarstava i poslovanja“,u 2018. po prvi put omogućuje korištenje sredstava po podmjerama 6.2. i 6.4. koje do sada nisu objavljivane u prethodnim natječajima, a odnose na tipove operacija 6.2.1. „Potpora ulaganju u pokretanje nepoljoprivrednih djelatnosti“ te 6.4.1. „Razvoj nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima“.

Fokus je i na mjeri 7 „Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“, koja će biti zanimljiva korisnicima iz jedinica lokalne samouprave, posebice jer je za travanj planirano raspisivanje sektorskog natječaja za provedbu tipa operacije 7.4.1. „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu“ za financiranje izgradnje/rekonstrukcije dječjih vrtića, za što je pokazan veliki interes na prvom natječaju.

Ove godine također uvode nove tipove operacija u mjeri 10 „Poljoprivreda, okoliš i klimatske promjene“, a konačno i mjeru 14 „Dobrobit životinja“. Po prvi put će se provoditi podmjera 10.2. „Potpora za očuvanje i održivu uporabu i razvoj genetskih resursa u poljoprivredi“ te mjera 16 „Suradnja“ za projekte suradnje, udruživanje poljoprivrednika i znanstvene zajednice u operativne skupine za rješavanje konkretnih problema poljoprivrednika kroz istraživanja i udruživanje za uspostavu kratkih lanaca opskrbe.

Uz gore spomenute mjere nastavljaju se i potpore iz mjere 5 „Obnavljanje poljoprivrednog proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama i katastrofalnim događajima te uvođenje odgovarajućih preventivnih aktivnosti“ kao i za mjeru 17 „Upravljanje rizicima“, uz puno bolje uvjete za osiguranje poljoprivredne proizvodnje.

Značajan napredak u proteklom periodu vidljiv je i u Mjeri 19. Tako će u 2018. godini natječaje objaviti i LAG-ovi (lokalne akcijske grupe), u skladu sa svojim lokalnim razvojnim strategijama, po kriterijima odabira koji su specifični upravo za područje na kojem se nalaze. Prvi natječaj koji će LAG-ovi raspisati odnosi se na tip operacije 6.3.1.

Podsjećamo da je do kraja 2017. godine objavljeno natječaja u vrijednosti od 56% ukupno dostupnih sredstava, od čega je gotovo polovica objavljena tijekom 2017. godine. Hrvatskim poljoprivrednicima iz Programa ruralnog razvoja isplaćeno je ukupno 3,67 milijardi kuna.

Detaljan plan objave natječaja za ovu godinu možete pronaći OVDJE, a svi upiti za trenutno otvorene natječaje mogu se postaviti putem sustava Pitanja i odgovora (PIO) dostupnom na poveznici.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200