Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
29/08/2018 Poduzetništvo

Novi javni poziv za mikro, male i srednje poduzetnike - internacionalizacija poslovanja

Ukupna alokacija poziva jest 58 milijuna kuna, a minimalni iznos bespovratne potpore iznosi 100 tisuća kuna, dok je maksimalni iznos čak milijun kuna.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta je 24. kolovoza 2018. godine objavilo otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga “Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – Faza II”. Prihvatljivi su prijavitelji, kako i samo ime otvorenog poziva govori, mikro, mala i srednja poduzeća.

Cilj poziva jest jačanje međunarodne konkurentnosti MSP-ova...

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta je 24. kolovoza 2018. godine objavilo otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga “Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – Faza II”. Prihvatljivi su prijavitelji, kako i samo ime otvorenog poziva govori, mikro, mala i srednja poduzeća.

Cilj poziva jest jačanje međunarodne konkurentnosti MSP-ova olakšavanjem predstavljanja njihovih proizvoda/usluga međunarodnoj poslovnoj zajednici u inozemstvu i uvođenja proizvoda na novo, inozemno tržište te povećanja mogućnosti poslovne suradnje s inozemnim partnerima.

Svrha poziva jest povećati sposobnost hrvatskog gospodarstva za sudjelovanje na globalnim tržištima te pridonijeti povećanju udjela MSP-ova u ukupnom izvozu roba i usluga poboljšanjem uvjeta za njihov rad u međunarodnom okruženju.

Prihvatljive su aktivnosti nastup na međunarodnom sajmu ili b2b susretu izvan RH koji ima najmanje 10% stranih izlagača/sudionika u ukupnom broju izlagača/sudionika ili 5% inozemnih poslovnih posjetitelja; istraživanje inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište izvan RH; informiranje i vidljivost.

Ukupna alokacija poziva jest 58 milijuna kuna, a minimalni iznos bespovratne potpore iznosi 100 tisuća kuna, dok je maksimalni iznos čak milijun kuna. Datum početka zaprimanja prijava jest 30. listopada 2018. godine, a poziv će biti otvoren sve do 29. lipnja 2020. godine ili do iskorištenja predviđene alokacije.

Sve informacije o ovom pozivu, kao i pripadajuću dokumentaciju, možete pronaći u našoj bazi otvorenih poziva, na ovoj poveznici.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
23/08/2018

Voće i povrće za učenike osnovnih i srednjih škola

Objavljeni javni pozivi za iskaz interesa osnivača školskih ustanova i dobavljača za sudjelovanje u novoj Školskoj shemi

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 23. kolovoza 2018. godine:

 Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Školskoj shemi, koji ostaje otvoren od dana objavljivanja na mrežnim stranicama www.apprrr.hr  do 25. rujna 2018. godine
 Javni poziv za iskaz dobavljača za...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 23. kolovoza 2018. godine:

 Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Školskoj shemi, koji ostaje otvoren od dana objavljivanja na mrežnim stranicama www.apprrr.hr  do 25. rujna 2018. godine
 Javni poziv za iskaz dobavljača za sudjelovanje u Školskoj shemi koji ostaje otvoren tijekom cijele školske godine 2018/2019 od dana objavljivanja na mrežnim stranicama www.apprrr.hr
Školska shema u školskoj godini 2018/2019 provodi se na području čitave Republike Hrvatske od 1. kolovoza 2018. do 31. srpnja 2019. godine, sukladno Pravilniku o Školskoj shemi voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda (NN 69/2018). U okviru Školske sheme voće, povrće, mlijeko i mliječni proizvodi ponudit će se učenicima kao zaseban obrok neovisno od obroka u okviru školske prehrane, kontinuirano u nastavne dane tijekom školske godine. Voće i povrće ponudit će se učenicima u osnovnim i srednjim školama, a mlijeko i mliječni proizvodi učenicima od 1. do 4. razreda osnovnih škola.

Za razliku od prošle školske godine, kada su podnositelji zahtjeva bile škole, u ovogodišnjoj Školskoj shemi to su osnivači školskih ustanova.

Detaljnije pogledajte ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/08/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Podnošenje zahtjeva za Potporu za sudjelovanje poljoprivrednika u sustavima kvalitete (operacija 3.1.1.)

Potpora se odobrava na razdoblje do pet godina u maksimalnom iznosu do 15.000 eura, odnosno maksimalno do 3.000 eura godišnje u protuvrijednosti u kunama.

Podsjećamo zainteresirane podnositelje prijava da je od danas moguće podnošenje Zahtjeva za potporu za provedbu operacije 3.1.1. „Potpora za sudjelovanje poljoprivrednika u sustavima kvalitete“. Zahtjevi za potporu mogu se  podnositi u AGRONET-u od 20. kolovoza 2018. godine od 12:00 sati do 30. rujna 2020. godine do 12:00 sati ili do iskorištenja raspoloživih...

Podsjećamo zainteresirane podnositelje prijava da je od danas moguće podnošenje Zahtjeva za potporu za provedbu operacije 3.1.1. „Potpora za sudjelovanje poljoprivrednika u sustavima kvalitete“. Zahtjevi za potporu mogu se  podnositi u AGRONET-u od 20. kolovoza 2018. godine od 12:00 sati do 30. rujna 2020. godine do 12:00 sati ili do iskorištenja raspoloživih sredstava.

Prihvatljivi korisnici su aktivni poljoprivrednici upisani u Upisnik poljoprivrednika koji po prvi put ulaze ili najdulje 5 godina sudjeluju u sustavu kvalitete za zaštićene oznake izvornosti i zaštićene oznake zemljopisnog podrijetla, sustavu za zajamčeno tradicionalne specijalitete te sustavu neobveznih izraza kvalitete u skladu s EU i nacionalnom zakonodavstvu ili nacionalnom sustavu kvalitete ili  sustavu ekološke poljoprivredne proizvodnje uz ispunjavanje uvjeta da nisu korisnici Mjere 11 – Ekološki uzgoj iz Programa, osim kategorije ekoloških prerađivača i pčelara koji mogu biti korisnici Mjere 11 – Ekološki uzgoj iz Programa.

Prihvatljivi su sljedeći troškovi:

troškovi sudjelovanja u sustavu kvalitete
troškovi stručne kontrole i certifikacije ovlaštenog kontrolnog tijela.
Potpora se odobrava na razdoblje do pet godina u maksimalnom iznosu do 15.000 eura, odnosno maksimalno do 3.000 eura godišnje u protuvrijednosti u kunama.

Iznos godišnje potpore se određuje u skladu s iznosom prihvatljivih troškova iz Zahtjeva za isplatu, a intenzitet javne potpore iznosi 100 % od ukupnih prihvatljivih troškova, dok je ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore 35.000.000,00 kn.

Detaljnije možete pogledati ovdje.

Foto: Ilustracija

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/08/2018

Institucionalne podrške za razvoj civilnog društva

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva je 16. kolovoza 2018. godine raspisala 5 natječaja za dodjelu institucionalnih podrški i za financiranje projekata organizacija civilnog društva u Republici Hrvatskoj.

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva je 16. kolovoza 2018. godine raspisala 5 natječaja za dodjelu institucionalnih podrški i za financiranje projekata organizacija civilnog društva u Republici Hrvatskoj.

Natječaji za dodjelu institucionalnih podrški raspisani su u sljedećim kategorijama:

• Natječaj za dodjelu institucionalnih...

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva je 16. kolovoza 2018. godine raspisala 5 natječaja za dodjelu institucionalnih podrški i za financiranje projekata organizacija civilnog društva u Republici Hrvatskoj.

Natječaji za dodjelu institucionalnih podrški raspisani su u sljedećim kategorijama:

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge koje svojim djelovanjem doprinose demokratizaciji i razvoju civilnog društva. U ovoj kategoriji dodijelit će se do deset podrški u kategoriji do 300 tisuća kuna, do 10 podrški u kategoriji do 200 tisuća kuna te do 5 podrški u iznosu do 75 tisuća kuna. Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge osoba s invaliditetom koje djeluju na lokalnoj razini. Ove podrške dodjeljuju se u kategorijama do 150 tisuća kuna (maksimalno 10 podrški), do 100 tisuća kuna (maksimalno pet podrški) te do 75 tisuća kuna (maksimalno 5 podrški). Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge iz Domovinskoga rata u Republici Hrvatskoj koje djeluju na lokalnoj razini. Ove podrške dodjeljuju se u kategorijama do 150 tisuća kuna (maksimalno 10 podrški), do 100 tisuća kuna (maksimalno pet podrški) te do 75 tisuća kuna (maksimalno 5 podrški). Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

• Natječaj za dodjelu institucionalnih podrški za udruge koje u prethodnim razdobljima nisu koristile institucionalnu podršku Nacionalne zaklade. Ove podrške dodjeljuju se u kategorijama do 150 tisuća kuna (maksimalno 10 podrški), do 100 tisuća kuna (maksimalno pet podrški) te do 75 tisuća kuna (maksimalno 5 podrški). Podršku je moguće dobiti na period do tri godine, a rok za prijavu jest 17. rujna 2018. godine.

Nacionalna zaklada je također raspisala natječaj “Društveni kapital zajednice” namijenjen je udrugama koje djeluju na lokalnoj/regionalnoj razini kroz programe za razvoj zajednice, povećanje razine društvenog kapitala, razvoj aktivnog građanstva i osnaživanje lokalnih potencijala. Visine financijskih podrški koje će biti dodijeljene za do 20 projekata su od 25 do 40 tisuća kuna, a rok prijave je, kao i za ostale pozive, 17. rujna 2018. godine.

Više informacija možete pronaći na službenim stranicama Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva, na ovoj poveznici.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
20/08/2018

Objavljen Poziv na dostavu projektnih prijedloga Razvoj i širenje mreže izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavilo je otvoreni trajni Poziv ”Razvoj i širenje mreže izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata” koji se financira putem Europskog socijalnog fonda.

Ovim Pozivom ukupne vrijednosti 40.500.000,00 kn razvit će se i proširiti mreža izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata koja će se temeljiti na suradnji s udrugama iz Domovinskog rata, a kojima će se dodjeljivati potpore za pružanje usluga navedenim ciljnim skupinama Poziva. Usluge za ciljne skupine obuhvaćat će pružanje psihosocijalne...

Ovim Pozivom ukupne vrijednosti 40.500.000,00 kn razvit će se i proširiti mreža izvaninstitucionalnih usluga za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata koja će se temeljiti na suradnji s udrugama iz Domovinskog rata, a kojima će se dodjeljivati potpore za pružanje usluga navedenim ciljnim skupinama Poziva. Usluge za ciljne skupine obuhvaćat će pružanje psihosocijalne pomoći, zdravstvene skrbi i pomoći pri obavljanju svakodnevnih životnih aktivnosti, a njihova svrha je pridonijeti povećanju socijalne uključenosti i unaprjeđenju kvalitete življenja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata. Također, provedbom projekata udruge iz Domovinskog rata imat će mogućnost razvijanja postojećih znanja, stjecanja novih znanja i vještina te zapošljavanja novih stručnjaka, što će ojačati njihove kapacitete za pružanje usluga ciljnoj skupini te omogućiti kvalitetnu nadopunu postojećeg sustava skrbi za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata.

Više o Pozivu potražite ovdje.

Foto: Ilustracija

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
17/08/2018 Poduzetništvo

Otvoreni javni poziv za Program 'Razvoj malog i srednjeg poduzetništva i obrta na područjima naseljenim pripadnicima nacionalnih manjina' za 2018. godinu.

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 7.500.000,00 kuna, a raspodijeliti će se gospodarskim subjektima registriranim na područjima jedinica lokalne samouprave prema indeksu razvijenosti

Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je gospodarskim subjektima registriranim na područjima jedinica lokalne samouprave koje ulaze u prve četiri skupine prema vrijednosti indeksa razvijenosti i s udjelom više od 5% u stanovništvu pripadnika nacionalnih manjina prema Popisu stanovništva iz 2011. god.

Ciljevi ovog Otvorenog javnog poziva su:

rast i...

Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je gospodarskim subjektima registriranim na područjima jedinica lokalne samouprave koje ulaze u prve četiri skupine prema vrijednosti indeksa razvijenosti i s udjelom više od 5% u stanovništvu pripadnika nacionalnih manjina prema Popisu stanovništva iz 2011. god.

Ciljevi ovog Otvorenog javnog poziva su:

rast i razvoj poduzetništva
tehnološko unapređenje i jačanje konkurentnosti
uravnotežen regionalni razvoj.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 7.500.000,00 kuna, a raspodijeliti će se gospodarskim subjektima registriranim na područjima jedinica lokalne samouprave prema indeksu razvijenosti i to:

- 40% sredstava (3.000.000,00 kuna) za područje vrijednosti indeksa razvijenosti razvrstane u prvu skupinu

- 30% sredstava (2.250.000,00 kuna) za područje vrijednosti indeksa razvijenosti razvrstane u drugu skupinu

- 20% sredstava (1.500.000,00 kuna) za područje vrijednosti indeksa razvijenosti razvrstane u treću skupinu

- 10% sredstava (750.000,00 kuna) za područje vrijednosti indeksa razvijenosti razvrstane u četvrtu skupinu

Na području Brodsko-posavske županije bespovratna sredstva namijenjena su za općine koje ispunjavaju uvjete: Okučani, Gornji Bogićevci, Stara Gradiška, Dragalić i Garčin.

Prijava (Prijavni obrazac s propisanom dokumentacijom) se podnosi Ministarstvu neposredno ili putem pošte od 27.8.2018. do 24.9.2018. godine na adresu:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA

Prijava na Otvoreni javni poziv za Program „Razvoj malog i srednje poduzetništva i obrta na područjima naseljenim pripadnicima nacionalnih manjina“

Ulica grada Vukovara 78

10000 ZAGREB

Natječajnu dokumentaciju možete preuzeti OVDJE.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200