Arhiva vijesti
Godina
Mjesec:
Označite kategoriju interesa:
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji
05/11/2018

Otvoren Javni poziv za sufinanciranje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama.

Za sufinanciranje se mogu prijaviti vlasnici ili suvlasnici obiteljskih kuća, u kojima je više od 50% površine namijenjeno za stanovanje te imaju najviše tri stambene jedinice ili građevinsku bruto površinu do 600m2.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost otvorio je Javni poziv za sufinanciranje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama.

Cilj ovog Poziva je potaknuti korištenje obnovljivih izvora energije u sustavima grijanja i hlađenja.

Takvi sustavi su ekološki prihvatljiviji, jer podrazumijevaju smanjenje...

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost otvorio je Javni poziv za sufinanciranje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama.

Cilj ovog Poziva je potaknuti korištenje obnovljivih izvora energije u sustavima grijanja i hlađenja.

Takvi sustavi su ekološki prihvatljiviji, jer podrazumijevaju smanjenje potrošnje fosilnih goriva, odnosno utječu na smanjenje emisija CO2 i imaju pozitivan utjecaj na okoliš. Troškovi za grijanje u hrvatskim kućanstvima predstavljaju i do 75% ukupnih režijskih troškova. Zamjenom starijih peći učinkovitijim kotlom moguće je uštedjeti na količini ogrjevnih drva, dok je korištenjem dizalice topline moguće smanjiti korištenje električne energije elektrootpornog grijanja i do četiri puta.

Za sufinanciranje se mogu prijaviti vlasnici ili suvlasnici obiteljskih kuća, u kojima je više od 50% površine namijenjeno za stanovanje te imaju najviše tri stambene jedinice ili građevinsku bruto površinu do 600m2. Postotak sufinanciranja ovisi o lokaciji kuće, pa će tako do:
– 80% moći dobiti stanovnici područja posebne državne skrbi i prve skupine otoka,
– 60% građani na brdsko planinskom području ili na drugoj skupini otoka,
– dok će svima ostalima biti na raspolaganju 40% bespovratnih sredstava.

Kako bi se prijavili za sufinanciranje, građani moraju zadovoljavati uvjete poziva i imati svu potrebnu dokumentaciju vezanu uz legalnost i vlasništvo kuće te glavni projekt s potrebnim odobrenjima, suglasnostima i posebnim uvjetima građenja (ukoliko su potrebni) i detaljnim troškovnikom, koji će izraditi ovlašteni inženjer. Natječaj će biti otvoren od 31. listopada do iskorištenja sredstava odnosno do kraja godine, a o rezultatima prijava će građani biti obaviješteni pismenim putem.

Građani čiji zahtjevi budu potpuni i prihvaćeni, na adresu će odmah dobiti i Odluku o sufinanciranju i Ugovor te imaju rok od 12 mjeseci za ostvarenje svog projekta. U dogovoru s dobavljačem opreme i radova, građani troškove mogu podmiriti u potpunosti i tražiti nadoknadu ili mogu podmiriti samo svoj udio, a Fondu dostaviti Ugovor o ustupanju potraživanja, kako bi udio Fonda bio isplaćen direktno dobavljaču opreme i radova.

Više saznajte OVDJE.

Izvor: Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
02/11/2018 Poduzetništvo

Mrežom poduzetničkih potpornih institucija do rasta poduzetništva u cijeloj Hrvatskoj

Cilj ovog projekta je kroz temeljne i specijalizirane edukacije zaposlenika poduzetničkih potpornih institucija (PPI) razviti visokokvalitetne usluge koje će na ujednačen način biti dostupne poduzetnicima u svim hrvatskim regijama.

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) održala je svečanu konferenciju povodom otvorenja pilot projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija“ (eng. BOND – Business Organistions Network Development) vrijednog 7.012.151,60 kuna, cjelokupno financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru Operativnog programa...

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) održala je svečanu konferenciju povodom otvorenja pilot projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija“ (eng. BOND – Business Organistions Network Development) vrijednog 7.012.151,60 kuna, cjelokupno financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.

Cilj ovog projekta je kroz temeljne i specijalizirane edukacije zaposlenika poduzetničkih potpornih institucija (PPI) razviti visokokvalitetne usluge koje će na ujednačen način biti dostupne poduzetnicima u svim hrvatskim regijama. Jedan od rezultata projekta bit će Mreža poduzetničkih potpornih institucija kao platforma preko koje će HAMAG-BICRO koordinirati razvoj kompetencija PPI-a kroz sustav treninga. Projekt je strateški postavljen od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, a operativno njime upravlja HAMAG-BICRO.

Vjeran Vrbanec, predsjednik Uprave HAMAG-BICRO-a otvorio je konferenciju uvodnim riječima: „HAMAG-BICRO ovom inicijativom želi okupiti sve poduzetničke potporne institucije na jednoj jedinstvenoj platformi, kako bismo malim i srednjim poduzetnicima olakšali pristup potrebnim informacijama, osigurali im integriranu pomoć u svim stupnjevima razvoja, prilagodili se njihovim potrebama i učinili svima podjednako dostupna poslovna znanja, usluge i partnere. Provedba ovog projekta dio je realizacije jednog od dugoročnih ciljeva Agencije, a to je lokalno pozicioniranje na institucionalnoj razini, čime se doprinosi decentralizaciji sustava i poticanje dostupnosti informacija, znanja i usluga svim poduzetnicima podjednako, bez obzira na njihovu adresu poslovanja.“

Pozdravnim govorima prisutnima su se obratile Ana Mandac, pomoćnica ministra gospodarstva, poduzetništva i obrta te Sanja Želinski Matunec, savjetnica predsjednika Hrvatske obrtničke komore.

Mario Turalija, član Uprave HAMAG-BICRO-a predstavio je konkretne aktivnosti koje HAMAG-BICRO provodi u okviru projekta „Razvoj Mreže poduzetničkih potpornih institucija“ istaknuvši: „HAMAG-BICRO je 2017. proveo Javni poziv za iskaz interesa temeljem kojeg je od 169 poduzetničkih potpornih institucija registriranih u Republici Hrvatskoj, odabrano njih 59 koje će sudjelovati u Mreži PPI-a. PPI-i koji su uključeni u Mrežu imat će pristup komunikacijskom i informacijskom sustavu Mreže kao IT platformi za stjecanje znanja, sudjelovanje u kreiranju načina funkcioniranja Mreže putem radnih skupina i fokus grupa, ostvarit će mogućnost edukacijskih usavršavanja preko specijalističkih treninga za zaposlenike, sudjelovat će u mreži mentora te izradi modela njenog financiranja, a 2019. imat će mogućnost sudjelovanja u provedbi pilot-programa – razvoju standardiziranih usluga, koje će PPI-i nuditi poduzetnicima.“

Inicijalne rezultate analize trenutnog stanja poduzetničkih potpornih institucija u Republici Hrvatskoj sudionicima konferencije predstavila je Tamara Sarvaš, ravnateljica Sektora za razvoj i podršku korisnicima: „Više od 65% PPI-a u svojem radu ima potrebu za angažiranjem vanjskih stručnjaka, a 54% njih to čini zbog nedostatka potrebnih stručnih znanja. Iz tog je razloga 34,21% PPI-a jačanje kapaciteta postojećih djelatnika kroz edukaciju istaknulo kao faktor koji je, uz faktor osiguranja financijskih sredstava za provedbu određenih aktivnosti, nužan za podizanje kvalitete usluge PPI-a, a u konačnici i bolje poduzetničke klime u Hrvatskoj“, zaključila je Sarvaš, pozvavši sve PPI-e da se uključe u proces izgradnje kvalitetnog poduzetničkog okruženja u Republici Hrvatskoj.

Uslijedilo je predstavljanje poduzetničkih potpornih institucija odabranih u okviru provedenog Javnog poziva i dodjela ugovora u suradnji. HAMAG-BICRO će, u suradnji s odabranim PPI-ima, razviti standardizirane visokokvalitetne usluge poduzetničkih potpornih institucija koje će biti regionalno ravnomjerno rasprostranjene i na dispoziciji poduzetnicima.

 

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
26/10/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Objavljen Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana

Program školskog mednog dana će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola na dan Sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara 7. prosinca 2018.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 25. listopada 2018. Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana.

Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 25. listopada 2018. Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana.

Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med zapakiran u nacionalnu staklenku volumena 370 ml, a pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju osnivači školskih ustanova: Republika Hrvatska, jedinica lokalne samouprave, jedinica područne (regionalne) samouprave i druge pravne ili fizičke osobe.

Program školskog mednog dana će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola na dan Sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara 7. prosinca 2018., a u svrhu:

oblikovanja prehrambenih navika djece s ciljem povećanja unosa meda u prehrani djece

  • promoviranja meda lokalnih proizvođača (med s hrvatskih pčelinjaka)
  • podizanja svijesti djece od rane dobi o potrebi konzumacije lokalnih poljoprivrednih proizvoda
  • razvijanja prepoznatljivosti i različitosti takvih proizvoda na zajedničkom tržištu korištenjem jedinstvene nacionalne staklenke za med i pčelinje proizvode
  • podizanja razine znanja o važnosti zdrave prehrane i nutritivnim vrijednostima meda
  • educiranja učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost

Javni poziv otvoren je do 8. studenog 2018. godine, detalje i dokumentaciju možete pronaći ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
25/10/2018

Poziv na informativni sastanak na temu “Proizvođača organizacija – Postupak priznavanja i mogućnosti financiranja”

Informativni sastanak biti će prilika da svi zainteresirani, potencijalni članovi buduće proizvođačke organizacije dobiju potrebne informacije i odgovore na pitanja od strane Ministarstva poljoprivrede i Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

Dana, 30.10.2018. godine u 11 sati u Velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije (Petra Krešimira IV br.1, 35000 Slavonski Brod) održat će se informativni sastanak na temu “Proizvođača organizacija – Postupak priznavanja i mogućnosti financiranja” u organizaciji Centra za razvoj Brodsko-posavske županije (CTR), LAG-a Zapadna Slavonija, LAG-a Posavina, LAG-a...

Dana, 30.10.2018. godine u 11 sati u Velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije (Petra Krešimira IV br.1, 35000 Slavonski Brod) održat će se informativni sastanak na temu “Proizvođača organizacija – Postupak priznavanja i mogućnosti financiranja” u organizaciji Centra za razvoj Brodsko-posavske županije (CTR), LAG-a Zapadna Slavonija, LAG-a Posavina, LAG-a Slavonska ravnica te uz podršku Brodsko-posavske županije.
Informativni sastanak biti će prilika da svi zainteresirani, potencijalni članovi buduće proizvođačke organizacije dobiju potrebne informacije i odgovore na pitanja od strane Ministarstva poljoprivrede i Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.
Sudjelovanje na informativnom sastanku moguće je potvrdom sudjelovanja putem e-maila info@lagzs.com ili na broj telefona 035/ 330-102 najkasnije do ponedjeljka 29.10.2018. do 10:00 sati.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
25/10/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

U srijedu, 31. listopada istječe rok za podnošenje prijava za obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala

Na raspolaganju je ukupno 50 milijuna kuna za obnovu poljoprivrednog potencijala narušenog elementarnim nepogodama i katastrofalnim događajima, s ciljem održanja poljoprivredne proizvodnje.

Obavještavamo potencijalne korisnike da je popunjavanje i podnošenje prvog dijela zahtjeva za potporu u okviru natječaja za tip operacije 5.2.1. „Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala“ moguće do 31. listopada 2018. godine do 12 sati.

Na raspolaganju je ukupno 50 milijuna kuna za obnovu poljoprivrednog potencijala...

Obavještavamo potencijalne korisnike da je popunjavanje i podnošenje prvog dijela zahtjeva za potporu u okviru natječaja za tip operacije 5.2.1. „Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala“ moguće do 31. listopada 2018. godine do 12 sati.

Na raspolaganju je ukupno 50 milijuna kuna za obnovu poljoprivrednog potencijala narušenog elementarnim nepogodama i katastrofalnim događajima, s ciljem održanja poljoprivredne proizvodnje. Prihvatljivi korisnici su fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika do trenutka podnošenja zahtjeva za potporu, a intenzitet potpore iznosi do 100 % od ukupnih prihvatljivih troškova projekta.

Potpora podrazumijeva dodjelu namjenskih bespovratnih novčanih sredstava za financiranje prihvatljivih troškova projekta koji su predmet Natječaja za:

štete uzrokovane elementarnom nepogodom u periodu od 1.1.2014. do 31.12.2017. godine
štete uzrokovane elementarnom nepogodom od mraza u periodu od 1.1.2017. do 31.12.2017. godine na višegodišnjem nasadu
štete uzrokovane elementarnom nepogodom od 1.1.2018. godine
štete uzrokovane katastrofalnim događajem od 1.1.2014. godine.
Više informacija o natječaju i kako se prijaviti možete pročitati ovdje.

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
22/10/2018 Poljoprivreda i ruralni razvoj

Izmjena natječaja za tip operacije 7.2.1. ulaganja u građenje javnih sustava za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom natječaju iznosi 200.000.000,00 HRK. Prihvatljivi korisnici za ovaj natječaj su javni isporučitelji vodnih usluga javne vodoopskrbe ili javne odvodnje.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 11. listopada 2018. izmjenu Natječaja za provedbu tipa operacije 7.2.1. “Ulaganja u građenje javnih sustava za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda” iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020.

Ovom izmjenom rok za podnošenje prvog...

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 11. listopada 2018. izmjenu Natječaja za provedbu tipa operacije 7.2.1. “Ulaganja u građenje javnih sustava za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda” iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020.

Ovom izmjenom rok za podnošenje prvog dijela zahtjeva za potporu produžen je do 16. studenoga 2018. do 12 sati. Drugi dio zahtjeva za potporu podnosi se najkasnije u roku od 12 mjeseci od dana sklapanja Ugovora o financiranju.

Svrha natječaja je poboljšanje životnih uvjeta u ruralnim sredinama, doprinos atraktivnosti sela i njegovom razvojnom potencijalu kroz ulaganje u javne sustave za vodoopskrbu, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda. Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom natječaju iznosi 200.000.000,00 HRK. Prihvatljivi korisnici za ovaj natječaj su javni isporučitelji vodnih usluga javne vodoopskrbe ili javne odvodnje.

Prihvatljivi projekti su građenje (izgradnja ili rekonstrukcija) i/ili opremanje javnog sustava za:
a) vodoopskrbu;
b) odvodnju; i/ili
c) pročišćavanje otpadnih voda.

Prihvatljivi troškovi za sufinanciranje su:
a) građenje (izgradnja ili rekonstrukcija) građevina;
b) kupnja i ugradnja opreme za građevine, uključujući računalni softver do tržišne vrijednosti;
c) opći troškovi.

Više o natječaju i dokumentaciji za isti možete pronaći na sljedećoj poveznici.

Izvor: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju

Prikaz pojedinačne vijesti
Pročitaj više
Izdvojene vijesti Natječaji Natječaji

Ako imate poslovnu ideju, trebate stručnu pomoć u pisanju i provedbi projekta, obratite nam se s povjerenjem.

+385 35 637 200