Prihvatljivi korisnici su šumoposjednici, udruge šumoposjednika, mikro, mala i srednja poduzeća i jedinice lokalne samouprave i njihova udruženja.
Prihvatljive aktivnosti su gradnja, rekonstrukcija i/ili opremanje pokretnog ili nepokretnog objekta/prostora za prezentaciju i prodaju šumskih proizvoda i usluga šuma, kupnja i/ili najam multimedijskih uređaja, pomagala i usluga za promociju šumskih proizvoda i usluga šuma, usluge marketinškoga oglašavanja od pravnih i fizičkih osoba, izrada i distribucija promotivnih materijala i reklamne kampanje o šumskim proizvodima i uslugama šuma, kupnja novih strojeva, alata, uređaja i opreme za pakiranje i označavanje šumskih proizvoda, trošak ishođenja certifikata za ekološko područje ili šumske proizvode i ostali certifikati.
The post Natječaj za tip operacije 8.6.3. “Marketing drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda” appeared first on Europski strukturni i investicijski fondovi.
Related Posts
Dodatnih 46,6 milijuna kuna za provedbu Mjere 17.1. Osiguranje usjeva, životinja i biljaka
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 1. travnja 2021. izmjene trećeg Natječaja za provedbu podmjere 17.1 „Osiguranje usjeva, životinja i biljaka“. Ovim...
Izmjene Natječaja za provedbu tipa operacije 16.1.2. Operativne skupine
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 30. ožujka 2021. godine druge izmjene Natječaja za provedbu Podmjere 16.1. „ Potpora za osnivanje i rad operativnih...
Natječaj za provedbu mjere 21 Izvanredna privremena potpora poljoprivrednicima i MSP-ovima koji su posebno pogođeni krizom uzrokovanom bolešću COVID-19
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 29. ožujka 2021. godine dva nova natječaja za provedbu Mjere 21 „Izvanredna privremena potpora poljoprivrednicima i...