Prihvatljivi korisnici su šumoposjednici, udruge šumoposjednika, mikro, mala i srednja poduzeća i jedinice lokalne samouprave i njihova udruženja.
Prihvatljive aktivnosti su gradnja, rekonstrukcija i/ili opremanje pokretnog ili nepokretnog objekta/prostora za prezentaciju i prodaju šumskih proizvoda i usluga šuma, kupnja i/ili najam multimedijskih uređaja, pomagala i usluga za promociju šumskih proizvoda i usluga šuma, usluge marketinškoga oglašavanja od pravnih i fizičkih osoba, izrada i distribucija promotivnih materijala i reklamne kampanje o šumskim proizvodima i uslugama šuma, kupnja novih strojeva, alata, uređaja i opreme za pakiranje i označavanje šumskih proizvoda, trošak ishođenja certifikata za ekološko područje ili šumske proizvode i ostali certifikati.
The post Natječaj za tip operacije 8.6.3. “Marketing drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda” appeared first on Europski strukturni i investicijski fondovi.
Related Posts
natječaja za provedbu podmjere 4.1. »Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva«, tipa operacije 4.1.2. »Zbrinjavanje, rukovanje i korištenje stajskog gnojiva u cilju smanjenja štetnog utjecaja na okoliš«
Natječaj za provedbu tipa operacije 4.1.2. »Zbrinjavanje, rukovanje i korištenje stajskog gnojiva u cilju smanjenja štetnog utjecaja na okoliš« Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na...