Prihvatljivi korisnici su šumoposjednici, udruge šumoposjednika, mikro, mala i srednja poduzeća i jedinice lokalne samouprave i njihova udruženja.
Prihvatljive aktivnosti su gradnja, rekonstrukcija i/ili opremanje pokretnog ili nepokretnog objekta/prostora za prezentaciju i prodaju šumskih proizvoda i usluga šuma, kupnja i/ili najam multimedijskih uređaja, pomagala i usluga za promociju šumskih proizvoda i usluga šuma, usluge marketinškoga oglašavanja od pravnih i fizičkih osoba, izrada i distribucija promotivnih materijala i reklamne kampanje o šumskim proizvodima i uslugama šuma, kupnja novih strojeva, alata, uređaja i opreme za pakiranje i označavanje šumskih proizvoda, trošak ishođenja certifikata za ekološko područje ili šumske proizvode i ostali certifikati.
The post Natječaj za tip operacije 8.6.3. “Marketing drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda” appeared first on Europski strukturni i investicijski fondovi.
Related Posts
Natječaj za tip operacije 4.2.1 Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima – male klaonice
Predmet Natječaja Predmet Natječaja je dodjela potpore temeljem Pravilnika o provedbi mjera Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.... Read More
Objavljen novi natječaj za tip operacije 4.2.1 Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima-male klaonice
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 1. srpnja 2022. godine peti Natječaj za provedbu Podmjere 4.2. „Potpora za ulaganja u preradu, marketing i/ili razvoj...
Natječaj za tip operacije 19.3.2. Provedba aktivnosti projekta suradnje
Predmet Natječaja Predmet Natječaja je dodjela sredstava u skladu s Pravilnikom o provedbi mjera Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za... Read More